Jos pelkkää vetopitoa mietitään, niin voisko vuoroin vieraissa tutkia kiihdytyspuolen opuksia, mistä löytyy kirjoja pelkkien linkkien säätöihin, eli tikusta hiekan enemmän asiaa.
Tokkiisa nuo pitää pystyä soveltamaan vielä ajettuuteenkin. (alalinkkien ohjaavuuden merkitys mutkissa, sekä toimivuus korikallistuksessa)
sen verta niistä löytyy kuitenkin, että auton painopisteen kohdassa linkkien leikkauslinjoihin ei aina välttämättä tarvitse tehdä suurta muutosta, kun vetopito on jo ihan jotain muuta.
Kartaanin kulmasta taasen kiihdytyksessä ne pukataan panna neutraaliks, eli kulmat etu ja taka mahdollisimman pienet ja aina samaan. jos kulman muutos toimii säätöparametrinä, ja kulmaa joutuu käyttämään, on se viite liian löysiin tai joustaviin tuentoihin, jotain pientä silläkin toki voidaan tehtä.
eei siinä, ei siitä ainakaan tyhmemmäks tuu jos kirjan lainaa, sekä lukasee painonsiirto juttuja.. sama teoria toimii vetopitoon oli laite ja alusta mikä tahansa
En käske ostamaan, mut näitä on ihan laskureitakin olemassa, kunhan niitä osaa käyttää. eli näkee mikä muuttaa mitäkin juttua.
Sen tiedän, että AE86 / TA22 / TA12 vanhat vakio linkit muuttaa asvaltilla vetopitoa perän korkeuden mukaan ihan hitosti (vakio varsilla)

eli jos perän korkeutta muutti, niin vetopito ihan eri. yli puolen sekunnin ero alle 200 hp laitteella 60 jalan matkalla (18 metriä) pari senttiiä piisas tuohon eroon.
http://performancetrends.com/4link.htm# ... n_Features