Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
-
mk2rs
- B-junnu

- Viestit: 34
- Liittynyt: 12.02.2013 22:39
Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Tänne Rantarallin tapahtumia. Seijaisissa ollut nähtävästi runkia ihan perinteisesti (tulospalvelun mukaan). Ekassa kurvissa, ladolla vai kallion kierrossa?
- SYYSPOIKA65
- Viestit: 10
- Liittynyt: 23.10.2010 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
ladon kurviin jäi yks auto, teknisen vian tähden.
-
m3 boy
- Viestit: 1
- Liittynyt: 10.03.2013 15:36
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Onko jollakulla tietoo mikä on vikana kun ek 6:selle ei oo tullu autoja muuta kuin 000 ja VIP? Ihanne lähtöaika meni yli 15 min sitte.
- haffu
- B-junnu

- Viestit: 23
- Liittynyt: 26.02.2007 00:00
- Viesti:
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Seijaisilla tuli oltua tuossa ekassa kurvissa. Tässä tosiaan #17 ja #65 nurin. Pari mutkaa myöhemmin myös #15 heittänyt voltit. Ennen ekaa mutkaa keskeytti myös Astra #22 näemmä vaihteiston petettyä.
-
veryslippery
- Viestit: 1
- Liittynyt: 06.10.2013 20:24
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Mitä tapahtunut ek5?? Onko tietoa?
- Kisapirssi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 08.02.2010 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
112 num ajanut ulos
-
Lariomotorsport
- Viestit: 16
- Liittynyt: 28.07.2012 23:56
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Kaunis kohtelias kiitos kaudesta 2013!
Auto kaatui vitos pätkän alusta vajaa pari kilsaa, yleisölle isot kiitokset nostoavusta. Auto lähti huoltoon ja viritykseen. Odotetaan innolla tulevaa kautta.
Kohteliaimmin,
Ilmo Lario
GT Corolla nro 47
Auto kaatui vitos pätkän alusta vajaa pari kilsaa, yleisölle isot kiitokset nostoavusta. Auto lähti huoltoon ja viritykseen. Odotetaan innolla tulevaa kautta.
Kohteliaimmin,
Ilmo Lario
GT Corolla nro 47
- opelix
- B-junnu

- Viestit: 37
- Liittynyt: 18.02.2008 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
No nyt meni voitto NIIN oikeelle äijälle!!! Vastoinkäymisiä ollu tekniikan kanssa niin hissessä kun äffässäkin viime aikoina. Ja vaikka kuinka oli "kotitiet" niin hattua saa nostaa. Harmi kun ei ollu kärjenhuippu mukana, tekemistä ois ollu silläkin. Loistavaa Kimmo & Janne!!!
-
pietari
- A-Junnu

- Viestit: 80
- Liittynyt: 04.03.2006 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
pietari kirjoitti:Lariomotorsport kirjoitti:Kaunis kohtelias kiitos kaudesta 2013!
Auto kaatui vitos pätkän alusta vajaa pari kilsaa, yleisölle isot kiitokset nostoavusta. Auto lähti huoltoon ja viritykseen. Odotetaan innolla tulevaa kautta.
Kohteliaimmin,
Ilmo Lario
Oikeinko "Makkosen mitalla " kaatui????
GT Corolla nro 47
...joopa joo !
-
pietari
- A-Junnu

- Viestit: 80
- Liittynyt: 04.03.2006 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Oikeinko "makkosen mitalla" Ilmo kaatoi autonsa?? 
...joopa joo !
-
Kammo
- Viestit: 1
- Liittynyt: 02.09.2013 07:01
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Kyllä näin voi ehdottomasti sanoa. Vilpittömät onnittelut "baijerin kattokerhosta!"opelix kirjoitti:No nyt meni voitto NIIN oikeelle äijälle!!! Vastoinkäymisiä ollu tekniikan kanssa niin hissessä kun äffässäkin viime aikoina. Ja vaikka kuinka oli "kotitiet" niin hattua saa nostaa. Harmi kun ei ollu kärjenhuippu mukana, tekemistä ois ollu silläkin. Loistavaa Kimmo & Janne!!!
- sleeper85
- Viestit: 5
- Liittynyt: 02.08.2009 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Nro 112 kaato ek:lla 5 oli kyllä aika raju. Pahasti meni corollan katto kasaan. Onko tietoa kuskin voinnista? Toivottavasti ei pahemmin käynyt.
- Kollo
- KV

- Viestit: 351
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
EK5:lla oli aika mielenkiintoista toimintaa. Ennen meidän lähtövuoroa (nro 119) tuli lanssitauko ja nousin autosta pihalle, kaveri soitti pätkän maalista (nro 100) ja varotti ettei kahdessa ekassa takavinkkeliristeyksessä kummassakaan ole etumerkkiä. No, kaveri sano ilmottavansa maali at:lle ja minä kävin ilmottamassa lähtöautoon ja laitoin sanan kiertään at jonossa että merkkejä on hukassa.
Lanssitauko tais kestää puolisen tuntia ja siitä kun päästiin pätkälle niin tokassa takavinkkelissä ei vieläkään ollut etumerkkiä! Pidin maali at:lla kovaäänisen puhuttelun ek päällikölle (ainakin kaverilla oli liivit päällä), niin selitys oli että ainakin ne punaset merkit pitäis olla paikallaan ja siinä toisessa pitäis olla se keltanenkin.
Aikaa olis kuitenkin ollut lanssitauon takia, mutta ei vaan saatu merkkejä kuntoon.
Turvallista matkaa!
Lanssitauko tais kestää puolisen tuntia ja siitä kun päästiin pätkälle niin tokassa takavinkkelissä ei vieläkään ollut etumerkkiä! Pidin maali at:lla kovaäänisen puhuttelun ek päällikölle (ainakin kaverilla oli liivit päällä), niin selitys oli että ainakin ne punaset merkit pitäis olla paikallaan ja siinä toisessa pitäis olla se keltanenkin.
Aikaa olis kuitenkin ollut lanssitauon takia, mutta ei vaan saatu merkkejä kuntoon.
Turvallista matkaa!
-
littonen
- Viestit: 3
- Liittynyt: 26.03.2013 09:35
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
HuttusJarista on tulossa kovaa kyytiä uusi suomirallin stara. Toivottavasti ei taas kaatuis rahanpuutteeseen tuo touhu...
-
mylläri71
- Viestit: 3
- Liittynyt: 11.02.2012 20:24
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Suuret kiitokset 6.n lähtöpään ystävällisille asukkaille, jotka auttoivat keskellä yötä saamaan pihalle menneen auton pellolta pois.
Terveisin auto 99.n huoltojoukot.
Terveisin auto 99.n huoltojoukot.