Peurunka rallin tapahtumat

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
PetriH
Yleinen
Yleinen
Viestit: 274
Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Viesti:

Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja PetriH » 25.01.2014 12:35

Missäs reaaliaikaiset tulokset ??
Syökö Arctic Tenabin resurssit ja tästä rallista emme saakkaan tuloksia, vasta kun ralli on maalissa??

Ei löydy RSJM eikä Tenabin sivuilta, mitänysitte muilta ajanottopalveluilta ralleissa.

Muok: Joo nyt klo 12.44 päivittyi tenabin sivuille.

Avatar
Mozart
B-junnu
B-junnu
Viestit: 47
Liittynyt: 11.07.2007 00:00

Re: Peurunka ralli 2014 kuvat ja videot

Viesti Kirjoittaja Mozart » 25.01.2014 12:41

Peurunkarallin seuranta löytyy
Tenabin on-line sivuilta.
Terv. Sipoosta

Avatar
juki
Viestit: 9
Liittynyt: 30.07.2004 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja juki » 25.01.2014 21:34

Onko niitä tuloksia missä..en kyllä saa tenabilta näkyviin?


Avatar
juki
Viestit: 9
Liittynyt: 30.07.2004 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja juki » 25.01.2014 22:11

Mulla kyllä näkyy oulujärven-ralli 2013?

Avatar
Vilperi
B-junnu
B-junnu
Viestit: 33
Liittynyt: 19.09.2005 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Vilperi » 25.01.2014 23:14

juki kirjoitti:
Mulla kyllä näkyy oulujärven-ralli 2013?

Päivitä online sivu.Ainakin mulla toimii

jama78
Yleinen
Yleinen
Viestit: 285
Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Viesti:

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja jama78 » 25.01.2014 23:59

Vilperi kirjoitti:
juki kirjoitti:
Mulla kyllä näkyy oulujärven-ralli 2013?

Päivitä online sivu.Ainakin mulla toimii
Mulla aukee suoraan peurunka :lol:

jama78
Yleinen
Yleinen
Viestit: 285
Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Viesti:

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja jama78 » 26.01.2014 00:27

Mites autoissa renkaat kesti kun näytti taas kipinät lentävän??

Avatar
markma03
B-junnu
B-junnu
Viestit: 31
Liittynyt: 29.05.2006 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja markma03 » 26.01.2014 11:25

moro. kaverilta katosi puhelin nro.98 kärryille nosto talkoissa ek4lla. paikan tunnistaa opelin kaatamista puista ulkokurvissa. jos löytyy niin ilmoitella voi minulle. Löytynyt.

Avatar
west
B-junnu
B-junnu
Viestit: 24
Liittynyt: 04.06.2006 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja west » 26.01.2014 13:16

Renkaista: Käytetyt jää pyörät alkoi ek kakksen puolivälin jälkeen huojua alla. Edessä kesti samat lumikuvio pirellit koko kisan takavetoautossa. Ja taakse vaihdetut lumikuvio pirellit kesti loput kaksi pätkää. Eli 2 jää kuvio pyörää käyttökelvottomaksi. Me kyllä ajettiinkin liian hiljaa!!.

Avatar
JuhoM
Viestit: 12
Liittynyt: 28.08.2010 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja JuhoM » 26.01.2014 19:33

Neljällä käytetyllä Pirellin lumikuviolla ajettu ralli läpi. 0 km testiä ja puolen vuoden ajotauko. Tuloksena yleiskilpailun 12. sija. Renkaat kulu treeni kuntoon. T. nro. 100 autokunta

Avatar
Mopoilija
WRC
WRC
Viestit: 3125
Liittynyt: 25.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 26.01.2014 21:46

Yks rengas meni kisakelvottomaksi, muilla ajaa vielä. Ja neljällä melko vanhalla BFG:llä ajettiin.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

Avatar
js1
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 58
Liittynyt: 20.09.2005 00:00

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja js1 » 26.01.2014 22:55

Meillä oli 8 kpl misukan C11 tyypin käytettyä rengasta.Kaikki meni ihan paskax,niinkuin autokin.Asioilla ei välttämättäö ole yhteyttä toisiinsa,mutta ei ole kyllä helppoa pysyä ladulla renkailla joissa ei oikeesti ole yhtää nastaa jäljellä.Niin ja autossa 130hp ja painoa kuljettajineen aika tarkka 1000kg.Syö se pikkunenkin siis rengasta ja ulosajo tietysti miestä.....

ollim
Viestit: 11
Liittynyt: 10.09.2011 18:10

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ollim » 27.01.2014 10:55

Tällä pistelaskusysteemillä ei pikkulokkien kilpailijoiden kannata lähteä Ouluun asti ajamaan. Nuorten SM:n vuonna 2014 tulee voittamaan joku luokan 6 kisailijoista. Se siitä, että millä tahansa autolla voi tasapäisesti kilpailla mestaruudesta.

Avatar
Nikey
KV
KV
Viestit: 535
Liittynyt: 06.05.2004 00:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Peurunka rallin tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Nikey » 27.01.2014 12:42

ollim kirjoitti:Tällä pistelaskusysteemillä ei pikkulokkien kilpailijoiden kannata lähteä Ouluun asti ajamaan. Nuorten SM:n vuonna 2014 tulee voittamaan joku luokan 6 kisailijoista. Se siitä, että millä tahansa autolla voi tasapäisesti kilpailla mestaruudesta.
On kyllä aika hirveä tuo pistetilanne. Tragikoomista tuossa on varsinkin se, että trophyjen voittaja Leväsellä olisi 4 pistettä enemmän (sijoitus 16->10), mikäli olisi ajanut isojen autojen kanssa samassa luokassa 6. Nyt luokkavoittajana vähemmän pisteitä kuin isomalla autolla omassa luokassaan kympin ulkopuolelle jääneillä, jotka oli jäänyt ajamalla taakse... Kaksi oleellista asiaa on selvästi unohtunut sarjasääntöjen laatijalta: maksimipisteet (esim 10-15 lähtijää olisi voinut olla ihan hyvä raja tuolle), ja voiton arvon nostaminen (4 ensimmäistä 1,5 pisteen sisällä...).

E.

Tein tuossa vielä aikani kuluksi tämmöisen jossittelupistetaulukon, jossa yleiskilpailusta annetaan kolmelle parhaalle 3-2-1, ja luokittain lähtöön oikeutettujen perusteella pisteitä muodossa 25-20-17-15-13-11-9-8-7-6-5-4-3-2 (vähintään 15 lähtijää), 20-16-13-11-9-7-5-3-2 (väh. 10), 15-11-7-3 (väh. 5) tai 10-6-3. Yksi piste lopuille maaliin ajaneille.

Tuota kaavaa käyttäen sarjatilanne näyttäisi tältä:
1. 6 Turunen 28
2. 4 Levänen 25
3. 6 Vänttilä 22
4. 3 Noso 20
4. 4 Soukka 20
6. 4 Paananen17
6. 6 Kemppainen 17
8. 3 Patjas 16
9. 4 Koskela 15
9. 5 Latvanen 15
9. 6 Hakulinen 15
Niko Vihro
Amatöörikuvaaja
http://www.youtube.com/user/NWih
Videokyselyt: niko.vihro(at)gmail.com

Vastaa Viestiin