Voin kertoa nyt kuuden ajetun vuoden jälkeen ! Olet kokolailla väärässä

Yv viesti en osaa laittaa joten Num 044-9701869solex45 kirjoitti:Minkäshintaisia kilkkeitä nuo olisivat? kansi eritoten kiinnostaisi jos on kohtuullinen. Laita vaikka yv-tä tai numerosi niin höpötellään aiheesta joku päivä paremmin.
oli muuten zge -7-- ja olen jokusen rallin istunut siinä autos oikeella puolen ! oli järvenpään jarilla kyseinen auto silloineagle kirjoitti:Mulla oli tehty työkalu alumiinista ja siihen tehty "toyota" päät
Ja billet pukit jolla saatu koneisto ylös...(Styfin tekemät)
Multa löytyy yksi 89 porattu lohko jossa säädettävä jakopää hiottu nokka ja 2t pakosarja lisäksi yksi kansi...
Kannattaa kysellä turbo lohkoa Tiaisen Pasilta lohjalta...onko vielä jäljellä vai onko jo myynyt kaikki pois..pasilla on tietoa kanssa noista moottoreista varsinkin 2tg versioista...mukava kaveri saa varmasti tietoa...
Tai soitto pohjanmaalle ja ostamaan Karapalon/Marko Mänty vanha hieno ke25 ;-)
SELVENNYS 2t kanpiakselilla ei 3t akselilla koska iskua ei saa pidentää 3t 4mm pidenpi isku.
Niin, kannesta lohkoon tai toisinpäin. 8v OHC -> 8v TC -muunnosta ei käsittääkseni kiellä mikään. Sikäli kun se mitenkään enää liittyy pikku-Corollaan.jake74 kirjoitti:luin uudestaa äffän säänöt ja nyt löysin kohan joka kieltää nokkaakselin paikan vaihtamisen
Nyt orkkis mustat kilvet IDS-44 paikallaan..bax kirjoitti:oli muuten zge -7-- ja olen jokusen rallin istunut siinä autos oikeella puolen ! oli järvenpään jarilla kyseinen auto silloineagle kirjoitti:Mulla oli tehty työkalu alumiinista ja siihen tehty "toyota" päät
Multa löytyy yksi 89 porattu lohko jossa säädettävä jakopää hiottu nokka ja 2t pakosarja lisäksi yksi kansi...
Kannattaa kysellä turbo lohkoa Tiaisen Pasilta lohjalta...onko vielä jäljellä vai onko jo myynyt kaikki pois..pasilla on tietoa kanssa noista moottoreista varsinkin 2tg versioista...mukava kaveri saa varmasti tietoa...
SELVENNYS 2t kanpiakselilla ei 3t akselilla koska iskua ei saa pidentää 3t 4mm pidenpi isku.
et kai nyt taas ole tarkastanut huvikseen mottia ei hyvää saa mennä pilaanjyrkiko kirjoitti:Nyt orkkis mustat kilvet IDS-44 paikallaan..bax kirjoitti:oli muuten zge -7-- ja olen jokusen rallin istunut siinä autos oikeella puolen ! oli järvenpään jarilla kyseinen auto silloineagle kirjoitti:Mulla oli tehty työkalu alumiinista ja siihen tehty "toyota" päät
Tallissa nosturilla odottaa konetta paikalleen :D
mieti mihin se öljyn paine katoaa kun turhaan voitelee sitä nokkaa siellä kun öljyllä olis tärkeempääkin tekemistä ! yleensä kun ammatti mies tekee koneen niin ostaa uudet laakerit ja asentaa ne siten että turhat öljykanavat tukitaan että saadaan maximi hyöty öljyn virtauksesta !solex45 kirjoitti:Senverta olen poikanuijana tg:n kanssa sevenny että ei se moottori kyllä sitä tiedä onko sielä nokkaakseli vai tg:n oma apuakseli lohkossa.
3 eri moottoria siihen on vain luokiteltu.bax kirjoitti:kyllä se nyt vaan on niin että jos ei ke20 corollaan ole ikinä luokiteltu 2tg;n konetta niin ei ole ! ke25 luokitukset menee te 27 mukaan
Kun kerran huutomerkkejä alettu käyttää ni oiotaan vähän.eagle kirjoitti:Pakko kommentoida tähän ketjuun:
2t lohko vs 3t lohko täysin sama lohko!!!!
Joku vastasi että 3t olisi vahvempi ei totta!
Vahvin lohko on 2t tai 3t turbon lohko vaikea löytää nykyään itse etsin pitkään!!!