Aamen, ois enemmän kuin tervetullutta uudet kilpailut ja uudet pätkät SM sarjaan. SM kilpailussa varmaan vois kisakeskuksen ja huoltoparkin viedä vaikka Kotkaankin saakka isommalle kylälle. :)VILLEvonWOLTTI kirjoitti:Mitäs jos Kaakon kisan tekijät järjestäs seuraavaksi SM-rallin?
Sielläpäin on senverran hyvät ja haastavat tiet niin erottuis jyvät akanoista oikein kunnolla.
Nuotitus jo pelkästään teetättäs melkosesti hommaa...
Ja eipä ainankaan itkua olis "ylläri"paikoista vaikka kallista romua tulis enemmän kuin nyt...
KaakkoisRalli 23.8.2014
- Wr2fast4you
- Yleinen

Re: KaakkoisRalli 23.8.2014
- Etuveto
- KV

Siitä vitospätkästä sen verran että ,se oli tosi makee jopa ajettavaa tietä missä voi nauttia pitkistä liipeistä. Reitillä oli todella paljon nyppylöitä missä arpomalla poistuu varmuudella maisemaan.
Se silta huomio oli ihan ok mutta kun tie pokkasi nypynjälkeen vähän vasemmalle, siinä oli kaiteen pää todella vaarallisen näköisesti lähes ajolinjalla heinikossa ??, olisin turvatarkkailijan ominaisuudessa vaatinut siihen ison paalin tai pitkän punakeltaisen kepin kaiteen pään kohdalle.
En ehtinyt huomaamaan oliko kaiteen pää maassa vai suorana keihäänä odottamassa auton lävistystä???
Sen verran tuli mieleen että siinä olis mahdollisesti ollut kartturi kaiteen lävistämänä viimeisen kerran . Tälläisiä ei saa jättää missään tapauksessa varmistamatta esim. paalilla , kun silta oli nypyn takana piilossa.
Se silta huomio oli ihan ok mutta kun tie pokkasi nypynjälkeen vähän vasemmalle, siinä oli kaiteen pää todella vaarallisen näköisesti lähes ajolinjalla heinikossa ??, olisin turvatarkkailijan ominaisuudessa vaatinut siihen ison paalin tai pitkän punakeltaisen kepin kaiteen pään kohdalle.
En ehtinyt huomaamaan oliko kaiteen pää maassa vai suorana keihäänä odottamassa auton lävistystä???
Sen verran tuli mieleen että siinä olis mahdollisesti ollut kartturi kaiteen lävistämänä viimeisen kerran . Tälläisiä ei saa jättää missään tapauksessa varmistamatta esim. paalilla , kun silta oli nypyn takana piilossa.
-
Annukka64
Minä kiitän omalta osaltani rallipäivästä vaikka olin vierailevana tähtenä huoltoporukan jatkeena, aurinko paistoi ja läppä lensi. Auton navigaattori pyöräytti meidät takaisin kisakeskukseen kun ei uusia teitä tuntenut, no hymy ja nauru ei hyytynyt siinäkään kohtaa, uusiks vaan ja kaikkien kännyköiden naveilla löysimme huoltopaikankin ja ihan ajoissa. Rallimakkara maistui ja paikka oli kaikinpuolin hyvä huoltohommiin. Rallikuski ja kartturi kehuivat pätkiä, oli kuulemma parhaat tiet ku ikinä missään aiemmissa ralleissa, joten kiitos järjestelyporukoille vaikka vähän torua ootte saaneetkin. Aina ei voi kaikkia miellyttää ja tämähän on autourheilua omalla riskillä :) Tsemppiä kaikille uusiin ralleihin ja järjestelyihin :)
- suokkari
Jos Etuveto tarkoitit kaidetta kolmisen sataa metriä ennen EK5 viimeistä väliviestiä, niin se oli huomiolla merkitty, ja kaiteen pää oli maassa.
Minulle ei tule EK5:ltä mieleen muita nyppyvasureita kuin tuo yksi, joissa olisi ollut kaiteen pää hollilla. Pari nypyltä loivasti oikealle taittavaa paikkaa kyllä, mutta kaiteen päät olivat maassa niissäkin, ja näkyvyys sen verran parempi, että niitä ei katsottu tarpeelliseksi merkitä. Tuo mainintasi sillasta osuisi kyllä toiseen niistä, juuri ennen viimeistä väliviestiä.
Sami, ratamestari
Minulle ei tule EK5:ltä mieleen muita nyppyvasureita kuin tuo yksi, joissa olisi ollut kaiteen pää hollilla. Pari nypyltä loivasti oikealle taittavaa paikkaa kyllä, mutta kaiteen päät olivat maassa niissäkin, ja näkyvyys sen verran parempi, että niitä ei katsottu tarpeelliseksi merkitä. Tuo mainintasi sillasta osuisi kyllä toiseen niistä, juuri ennen viimeistä väliviestiä.
Sami, ratamestari
- jk62098
- A-Junnu

Harmi että lopetat, mutta tässä on kyllä kova tiivistys, minkä äärelle on hyvä pysähtyä vähän miettimään. Kiitos sulle ja toivottavasti löydät vielä iloista tekemistä rallin parista joskus myöhemmin.
Olen jo aiemmin ilmoittanut KaakkoisRallin johtoryhmälle, että tämä oli viimeinen kisa, jossa olen millään tapaa aktiivisesti mukana. Päätoimitsijalisenssi menee vuoden vaihteessa vanhaksi ja sitä en lähde uusimaan. Jos on kilpailijoita vähän, on kilpailujen tekijöistäkin huutava pula, ja minkä vuoksi? Samat ihmiset tekevät kisan toisensa perään, kunnes joku aina putoaa porukasta. Ja oman seuran väki lähtee mieluummin katsomaan kisaa haluamaansa paikkaan kuin sulkumieheksi omalle pätkälle.
Olen jo aiemmin ilmoittanut KaakkoisRallin johtoryhmälle, että tämä oli viimeinen kisa, jossa olen millään tapaa aktiivisesti mukana. Päätoimitsijalisenssi menee vuoden vaihteessa vanhaksi ja sitä en lähde uusimaan. Jos on kilpailijoita vähän, on kilpailujen tekijöistäkin huutava pula, ja minkä vuoksi? Samat ihmiset tekevät kisan toisensa perään, kunnes joku aina putoaa porukasta. Ja oman seuran väki lähtee mieluummin katsomaan kisaa haluamaansa paikkaan kuin sulkumieheksi omalle pätkälle.
- tho
minun mielestä sami olet tehnyt erittäin loistavaa työtä ratamestarina kun myös rallin tekiänäkin. harmi, että lasket lisenssi vanhaksi, menetämme sinun myötä paljon. niin kauan kun kaakkoisrallia on ajettu niin aina löytyy "valittajia" teiden haastavuudesta. eikös pimeitä ralleja ajeta , mitä nähdään?
minun mielestä sami olet tehnyt erittäin loistavaa työtä ratamestarina kun myös rallin tekiänäkin. harmi, että lasket lisenssi vanhaksi, menetämme sinun myötä paljon. niin kauan kun kaakkoisrallia on ajettu niin aina löytyy "valittajia" teiden haastavuudesta. eikös pimeitä ralleja ajeta , mitä nähdään?
- Riesa
- Yleinen

Itse olen olen ollut sulkumiehenä -> kalustossa. Kun erehdyin kysymään olisiko mahdollista päästä vaikka lähtöön, oli vastauksena naurulla " ei noin nuorena". Tämän kommentin jälkeen totesin että sitten harrastetaan, pitäköön tunkit jos haluaa. Ja nyt ihmetellään kun ei riitä harrastajia.tho kirjoitti:Olen jo aiemmin ilmoittanut KaakkoisRallin johtoryhmälle, että tämä oli viimeinen kisa, jossa olen millään tapaa aktiivisesti mukana. Päätoimitsijalisenssi menee vuoden vaihteessa vanhaksi ja sitä en lähde uusimaan. Jos on kilpailijoita vähän, on kilpailujen tekijöistäkin huutava pula, ja minkä vuoksi? Samat ihmiset tekevät kisan toisensa perään, kunnes joku aina putoaa porukasta. Ja oman seuran väki lähtee mieluummin katsomaan kisaa haluamaansa paikkaan kuin sulkumieheksi omalle pätkälle.