Käyttääkö kukaan e36 M3 3,0L läppärunkoja ja suuttimia 325 2,5L M52 nonvanos ralliauton moottorissa?
Saako sillä mitään hyötyä irti vakio moottorista? kuullut jostain että 20-30hv tuottaisi lisää tehoa? ja miten käy vääntö käyrien?
BMW 325
-
- KV
- Viestit: 539
- Liittynyt: 08.05.2004 00:00
Re: BMW 325
Jos kuulemasi pitäisi paikkaansa, kaikilla olis silloin kyseiset palikat. Näin ei kuitenkaan varmaan ole, koska tuota täytyy kysyä 

- inversio
- B-junnu
- Viestit: 28
- Liittynyt: 26.12.2010 00:00
Re: BMW 325
Kyllä niitä m3:sen läppärunkoja käytetään. Pari autoa tiedän missä ne on ja yhdet läppärungot olen joskus myynyt kyseiseen käyttöön. Tehon lisäyksestä en uskalla sanoa mitään.
Kuulemma jossain vaiheessa 325:sen imupuoli alkaa ahistamaan ja silloin nuo läppärungot auttaa.
Kuulemma jossain vaiheessa 325:sen imupuoli alkaa ahistamaan ja silloin nuo läppärungot auttaa.
- fordesko
- B-junnu
- Viestit: 37
- Liittynyt: 20.02.2005 00:00
Re: BMW 325
Minulla m3 läppärungot ja imukotelo, virtasen hiotut nokat, joku peltisatsi.
Harisen x32 boxi. Tehot Harisen penkissä 242hv ja 285Nm.
Kaverilla on vakio imupuoli, vakio pakosarja, virtasen nokat ja Harisen sorvaama vakio boxi. Tehot Harisen penkissä 238hv ja väännöt 287Nm.
Mun kone vanos, josta vanos pois käytöstä. Kaverilla ei vanos moottori.
Ei minulla ainakaan siitä juurikaan hyötyä ollut, ehkä vähän herkempi.
Jos haluaa oikeaa kisanokkaa, niin sitten uskon läppärungoista olevan hyötyä. Minun uskomuksen mukaan m3:n läppärunkojen vakio imutorvet on liian pitkät, mutta mitään faktaa mulla ei siihen ole.
Harisen x32 boxi. Tehot Harisen penkissä 242hv ja 285Nm.
Kaverilla on vakio imupuoli, vakio pakosarja, virtasen nokat ja Harisen sorvaama vakio boxi. Tehot Harisen penkissä 238hv ja väännöt 287Nm.
Mun kone vanos, josta vanos pois käytöstä. Kaverilla ei vanos moottori.
Ei minulla ainakaan siitä juurikaan hyötyä ollut, ehkä vähän herkempi.
Jos haluaa oikeaa kisanokkaa, niin sitten uskon läppärungoista olevan hyötyä. Minun uskomuksen mukaan m3:n läppärunkojen vakio imutorvet on liian pitkät, mutta mitään faktaa mulla ei siihen ole.
- Isoreisi
- A-Junnu
- Viestit: 81
- Liittynyt: 07.02.2005 00:00
Re: BMW 325
Huimia teholukemia pelkkien nokkien ja softan muutoksella, +50hv.
Uskottavahan se on, ei siinä mitään.
Tuo kombinaatiohan rupeaa olemaan jo fiksu hintalaatusuhteeltaan, jos oletettavasti alle 1000e investoinneilla noihin lukemiin päästään muuten vakiosta tekeleestä.
Jää nähtäväksi juuri luokitellun 2,8 moottorin pontentiaali virityksen suhteen.
Uskottavahan se on, ei siinä mitään.
Tuo kombinaatiohan rupeaa olemaan jo fiksu hintalaatusuhteeltaan, jos oletettavasti alle 1000e investoinneilla noihin lukemiin päästään muuten vakiosta tekeleestä.
Jää nähtäväksi juuri luokitellun 2,8 moottorin pontentiaali virityksen suhteen.
- 325
- B-junnu
- Viestit: 32
- Liittynyt: 10.11.2006 00:00
Re: BMW 325
Minulla samassa penkissä 250 hv 307nm ,vakio imupuoli hiotut nokat.wisecot ja m3 pakosarja,
-
- Yleinen
- Viestit: 189
- Liittynyt: 11.04.2014 09:14
Re: BMW 325
Paljolla myyt ton sun moottorin?325 kirjoitti:Minulla samassa penkissä 250 hv 307nm ,vakio imupuoli hiotut nokat.wisecot ja m3 pakosarja,

- 325
- B-junnu
- Viestit: 32
- Liittynyt: 10.11.2006 00:00
Re: BMW 325
ei ole nyt myynnissä.pikku päivitys alotettu jo Saaremaarallin jälkeen.Lujaa kirjoitti:Paljolla myyt ton sun moottorin?325 kirjoitti:Minulla samassa penkissä 250 hv 307nm ,vakio imupuoli hiotut nokat.wisecot ja m3 pakosarja,