Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
-
SalonJu
- A-Junnu

- Viestit: 59
- Liittynyt: 26.06.2011 19:53
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Onnea Esupille ja Juholle tuleviin koitoksiin!
http://yle.fi/urheilu/3-9176929
http://yle.fi/urheilu/3-9176929
-
Pedrosa
- Viestit: 3
- Liittynyt: 01.11.2016 14:25
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Miten ois Toyotan ens kauden kuskiparina Latvala-Suninen??
- fordrs
- A-Junnu

- Viestit: 131
- Liittynyt: 15.09.2005 00:00
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Ei mitenkään ois. Kävi Mäkisellä tuuri jos se Ogierin saa ,mikä luultavasti on tapahtumassa. Lapilla ja Sunisella ei oikein tainnut arpa natsata. Olisko mellevätä Suomalainen tallipäälikkö ja paras kuski.
Onhan siitä ollu puhetta....
- udo
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 01.08.2005 00:00
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Ei liene salaisuus että päälliköt nousevan auringon maassa hakkaavat vaikka kätensä poikki saadakseen Ogierin
Nyt on vain Tommista kiinni saako ison kalan koukkuun ja nostettua Toyotan oikealle levelille. Hännisen soppari muuttui kyllä melko arvokkaaksi muutamassa päivässä, todellinen pikavoittosijoitus.
-
Pedrosa
- Viestit: 3
- Liittynyt: 01.11.2016 14:25
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Kyllähän Latvala kelpais kunnon suomalaisen vastustajan itelleen..
- aahoo
- Viestit: 13
- Liittynyt: 19.09.2005 00:00
- leppis
- WRC

- Viestit: 1839
- Liittynyt: 31.03.2004 00:00
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Jospa kuitenkin...
KSML Urheilu 18.01.2017 14:18
Toyota läpäisi katsastuksen
Toyotan rallitallin urheilujohtajan Jarmo Lehtisen mukaan Yaris on luokitusten mukainen.
KSML Urheilu 18.01.2017 14:18
Toyota läpäisi katsastuksen
Toyotan rallitallin urheilujohtajan Jarmo Lehtisen mukaan Yaris on luokitusten mukainen.
- fordrs
- A-Junnu

- Viestit: 131
- Liittynyt: 15.09.2005 00:00
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Mäkinen, joko Lappi siirtyy ajamaan. Hännisestä ei ollu ennen eikä nyt ajo hommiin.
Onhan siitä ollu puhetta....
- pele
- Yleinen

- Viestit: 234
- Liittynyt: 16.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Aika lyhytjänteistä touhua, jos parin rallin jälkeen pitäisi kuski vaihtaa.
No sittenhän Neuvillekin joutaa vaihtoon. Kaksi peräkkäistä rallia ja ylivoimaiselta kärkipaikalta hännille..
No sittenhän Neuvillekin joutaa vaihtoon. Kaksi peräkkäistä rallia ja ylivoimaiselta kärkipaikalta hännille..
- SunnyGti
- A-Junnu

- Viestit: 69
- Liittynyt: 12.10.2007 00:00
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Joo mä luulen kans että Mäkisen ei tarvi lukia Ralli.netistä vinkkejä rallitallin vetämiseen. Kaikella kunnioituksella ja mitenkään tämän foorumin asiantuntijoita väheksymättä ;) Eiköhän tämä vuosi ajeta Tojotalla vielä kuitenkin valtaosin testin varjolla ja siinä hommas Hännisen panos varmasti on tärkeä.
- leppis
- WRC

- Viestit: 1839
- Liittynyt: 31.03.2004 00:00
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Ihan hyvin osunut kilkkeet kohdalleen jo näin alussa. Toivotaan menestystä pitkään.
- pele
- Yleinen

- Viestit: 234
- Liittynyt: 16.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
YES! Se on siinä!
Pisteeksi i:n päälle pohjat power stagelta!!
Onnea Yaris-Matti , Miikka, ja koko Tiimi!!
Alkaa kohta ranskan poika miettimään, oisko sittenkin pitänyt tarttua Toyotan tarjoukseen..
Pisteeksi i:n päälle pohjat power stagelta!!
Onnea Yaris-Matti , Miikka, ja koko Tiimi!!
Alkaa kohta ranskan poika miettimään, oisko sittenkin pitänyt tarttua Toyotan tarjoukseen..
- pele
- Yleinen

- Viestit: 234
- Liittynyt: 16.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
YES! Se on siinä!
Pisteeksi i:n päälle pohjat power stagelta!!
Onnea Yaris-Matti , Miikka, ja koko Tiimi!!
Alkaa kohta ranskan poika miettimään, oisko sittenkin pitänyt tarttua Toyotan tarjoukseen..
Pisteeksi i:n päälle pohjat power stagelta!!
Onnea Yaris-Matti , Miikka, ja koko Tiimi!!
Alkaa kohta ranskan poika miettimään, oisko sittenkin pitänyt tarttua Toyotan tarjoukseen..
- SunnyGti
- A-Junnu

- Viestit: 69
- Liittynyt: 12.10.2007 00:00
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Olisko niin että Mäkinen on parempi menttaalivalmentaja kun ammattilaiset. Sanokaa mitä sanotte mutta pakko myöntää että nyt on Jarru-Matilla on ollu hermot hallinnas paris viimeises kisas. Ja tuntuu että nyt on muille tullut niitä pikku virheitä ihme paikoissa. Rallin voittaakseen pitää ajaa maaliin asti. Nyt on ainakin suomalaisten suomalaisille suunnittelema auto.
- SunnyGti
- A-Junnu

- Viestit: 69
- Liittynyt: 12.10.2007 00:00
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii
Ja tietysti lämmittää mieltä myös että eräs tietty Fransmanni on helisemäs tallikaverinsakin kanssa.