Lämmöt ei pysy kurissa!

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
henkka_ok
WRC
WRC

Re: Nuortenluokan Yli-innokkaat "lupaukset" !

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 06.07.2005 01:14

KMP kirjoitti:Nämä poijaat ne jaksaa rääpystellä näille palstoille, niille pitäs perustaa oma juttu esim. yli-innokkaat lupaukset tai jotain? Lukisivat vielä Korkeajännitystä peiton alla tai tuhris läheisen maitolaiturin varastetulla maalipurkilla niin ei tarvis täällä jauhaa TUHATTA riviä siitä ku meni laturihihna poikki vai putosko se vaan päältä? Joku s******* tolkku tuohonki hommaan! 8O
Voi hellanlettas.. Eikö kukaan tullu kertoneeks sulle että näitä ei oo välttämätön pakko lukea? Kun näissä on välillä ihan asiaakin. Ainakin lähelle.
Ei taitu!

Jankos
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Jankos » 06.07.2005 09:29

No johan on KMP:llä kummallisia kirjotuksia, oletko tosiaan sitä mieltä että tänne ei saisi kirjoittaa tämmösiä juttuja? Muutenkin täällä on kirjoittelu lähes olematonta rekistöröityjen määrään nähden...

Ainakin mulle käy ihan hyvin että porukka jaksaa kirjoitella omista kokemuksistaan, kun ei niitä niin kauheasti ole täälläkään ollut.

Ja oli hauska lukea tuosta ekasta kisasta, koska lähes kaikilla se on ollut juuri tuollasta säveltämistä. Mulle ainakin palautui mieleen ekoista kisoista kaikenlaisia juttuja.
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D

Ketzi
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Ketzi » 06.07.2005 17:40

KMP kirjoitti:Nämä poijaat ne jaksaa rääpystellä näille palstoille, niille pitäs perustaa oma juttu esim. yli-innokkaat lupaukset tai jotain? Lukisivat vielä Korkeajännitystä peiton alla tai tuhris läheisen maitolaiturin varastetulla maalipurkilla niin ei tarvis täällä jauhaa TUHATTA riviä siitä ku meni laturihihna poikki vai putosko se vaan päältä? Joku s******* tolkku tuohonki hommaan! 8O
Mikä miestä painaa? 8O
Siis haluat että foorumeilla ei kirjoiteltais? Mitä varten ne sitten ovat? Vai mitä.. Etkö halua että vastaan aina erikseen jokaisen kysymykseen? Meinaat siis että minun pitäisi odottaa aina viikon ja sitten antaa yksi kokonainen ja täydellinen vastaus? Vai eikö mun sais kertoa että miten toi remontti eteni tai miten siinä kävi?? Muutamat ainakin halusivat sen loppputuloksen tietää..
Emmä tiiä että mitä väärää taas tein :lol: Mutta kysäseppä vaikka tuolta ylläpidon puolelta että jos ne nyt minut sitten bannaisivat, niin olisit sinäkin tyytväinen.
Tosin eihän sun ois ollu mikään pakko tätä lukee.. Vai häiritseekö se siellä? Sain paljon tärkeitä neuvoja ym. Kiitos siitä antaneille!

Ylläpito hei, voitte poistaa tän topicin niin ketään se ei haittaa enää. :wink:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 07.07.2005 01:08

Ketzi kirjoitti:
Mikä miestä painaa? 8O
Siis haluat että foorumeilla ei kirjoiteltais? Mitä varten ne sitten ovat? Vai mitä.. Etkö halua että vastaan aina erikseen jokaisen kysymykseen? Meinaat siis että minun pitäisi odottaa aina viikon ja sitten antaa yksi kokonainen ja täydellinen vastaus? Vai eikö mun sais kertoa että miten toi remontti eteni tai miten siinä kävi?? Muutamat ainakin halusivat sen loppputuloksen tietää..
Emmä tiiä että mitä väärää taas tein :lol: Mutta kysäseppä vaikka tuolta ylläpidon puolelta että jos ne nyt minut sitten bannaisivat, niin olisit sinäkin tyytväinen.
Tosin eihän sun ois ollu mikään pakko tätä lukee.. Vai häiritseekö se siellä? Sain paljon tärkeitä neuvoja ym. Kiitos siitä antaneille!

Kyllä nyt tais "lupaukset" vetää herneet nekkuun oikein kunnolla! Kunhan nyt annoin pientä vinkkiä siitä että LUPAUKSET Kolehmainen,Kauppila ja nyt Tiippana melko harvoin,tuskin ollenkaan ehti/viitsi täällä puida juttujaan: NE POJAT OLI TREENAAMASSA TAI TALLISSA! Ja tulokset kertovat omaa kieltään? Että se siitä. :o

Ketzi
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Ketzi » 07.07.2005 07:19

KMP kirjoitti:
Ketzi kirjoitti:
Mikä miestä painaa? 8O

Kyllä nyt tais "lupaukset" vetää herneet nekkuun oikein kunnolla! Kunhan nyt annoin pientä vinkkiä siitä että LUPAUKSET Kolehmainen,Kauppila ja nyt Tiippana melko harvoin,tuskin ollenkaan ehti/viitsi täällä puida juttujaan: NE POJAT OLI TREENAAMASSA TAI TALLISSA! Ja tulokset kertovat omaa kieltään? Että se siitä. :o
Ne pojat saa tehdä mun puolesta aivan mitä haluavat. Jotenkin noista sun kirjoituksista jää sellanen maku että väittäisit että mä tai joku muu tässä topicis on väittänyt itseään "lupaukseksi"! En minä liion ainakaan.. Tiedä sitten.
Onhan se sitten hyvä että on myös meitä "ei lupauksia", niin foorumit pysyy pystyssä! Vai aletaanko kaikki "lupauksiks" ja ollaan hiiren hiljaa kaikki ja ei hiiskuta omista asioista kenelleekkään.. Pysyisi sitten tämä foorumien taso sitten "hyvänä".. :lol: :lol: :lol:

Edit.. Joo ja onkohan se niin että menestymisen se "ratkaiseva tekijä" on juuri se että jos kirjoitat täällä, et menesty.. Ja jos et, niin menestyt!? :roll:

Kuules KMP.. Sekin tuli mieleen että !ehkä! näiden sinun mainitsemien kuskien ei tarvitse täällä puida juttujaan juuri sen takia, että heidän ei niillä asioilla tarvitse vaivata päätään! Vaan siellä on jokin muu "taho" joka huolehtii siitä! Meillä on oma tiimi, jossa on 4kpl 16-17v kavereita ja teemme kaikki hommat itse! Vanhempia on myös ollut tietenkin tukena, mutta se on kuitenkin meidän päänvaiva jos auto ei pelaa! Ja siksi sitä pitää jostakin kysyä, kun ei ole vastaavanlaisesta tapauksesta ollut tietoa!
Mitäs itse olisit siihen ekan viestin vikaan neuvonut/arvaillut? Ei sinulta ainakaan tietoa tihkunut.. Ja jälkeenpäinhän se on hyvä muilta lainailla..

Se siitä!

Vastaa Viestiin