Mulla on semmonen ongelma escortissa et siinä on 2 litrasen alakerta 1.6 kansi GP1 venttiiliileillä siis 38 pako ja 44.5 imu.
Ongelma on se että venttiilit ovat todennäköiseti liiat lyhyet kun keunukulma jää ihan poskelleen ja siitä seurasi, että kun kierrätti konetta , niin keinu hyppäsi sivuun ja jätti venttiilin vähän auki ja osui mäntää sillä seurauksella että venttiili tietenkin vääntyi.
Nyt pitäisi keksiä jokin ratkaisu millä ton kannen saa kestämään nipussa
ja ton keinu kulman kohdalleen? vaihtamalla venttilit tai seuraajat eri mallisiin? Nokka on Burton BLF 32/33.
Koneistamolla sanoivat että toi 2 litrasen venttiilit ovat liian lyhyet tohon 1.6 kanteen.
Mitä tehdä? alkaa pinna ja rahat kohta loppua...
Ford ohc ja ongelma
- kprt
- KV
- Viestit: 735
- Liittynyt: 09.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
- countrysedan
- Viestit: 16
- Liittynyt: 19.10.2004 00:00
- escortsutii
- Viestit: 3
- Liittynyt: 10.08.2005 00:00
- tertsi
- A-Junnu
- Viestit: 72
- Liittynyt: 21.06.2004 00:00
- Viesti:
- escortsutii
- Viestit: 3
- Liittynyt: 10.08.2005 00:00
Onko noissa eri nokissa erilainen nokan perusympyrä, joka vaikuttaa keinu kulmaan?
Mikä olisi teidän suositus tollaseen katu escorttiin nokka-akseliksi?
kone porattu 1.5mm ylikokoon, marteliuksen 4-2-1 XL pakosarja, 2.5 tuuman pakoputkisto, 44 IDF pystytuplat, kevennetty ja tasapainotettu alakerta,lumenetionin käretön sytkä ja sitten toi averrettu paska kansi...
Mikä olisi teidän suositus tollaseen katu escorttiin nokka-akseliksi?
kone porattu 1.5mm ylikokoon, marteliuksen 4-2-1 XL pakosarja, 2.5 tuuman pakoputkisto, 44 IDF pystytuplat, kevennetty ja tasapainotettu alakerta,lumenetionin käretön sytkä ja sitten toi averrettu paska kansi...