Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
asconab
- Viestit: 19
- Liittynyt: 16.05.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja asconab » 26.10.2005 22:08
Ootteko rakentanu cih koneen neli vai kasi "limppusella" kammella?Kumpi parempi? ja kuinka paljon olette keventäneet?Vai ootteko keventäny kampee kilpa käytössä?
-
HMS
- B-junnu

- Viestit: 43
- Liittynyt: 16.03.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja HMS » 27.10.2005 09:02
ei oo paljon väliä kummalla tekee,neljä limppunen on kevyempi. ei kannata keventää.

-
-Tommy-
- A-Junnu

- Viestit: 115
- Liittynyt: 17.11.2004 00:00
- Paikkakunta: Manse
Viesti
Kirjoittaja -Tommy- » 27.10.2005 10:23
Ittellä on kasilimppunen, kevennetty ja tasapainotettu. pitäis kuulemma kestää korkeitakin kierroksia.. tiedä sitten.

-
UHC-670
- Viestit: 9
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja UHC-670 » 27.10.2005 22:49
-Tommy- kirjoitti:Ittellä on kasilimppunen, kevennetty ja tasapainotettu. pitäis kuulemma kestää korkeitakin kierroksia.. tiedä sitten.

mullakin on kasilimppunen, kestää korkeita kierroksia.