DX Corollaan Iso tekniikka

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Avatar
Altezza
B-junnu
B-junnu
Viestit: 32
Liittynyt: 27.07.2004 00:00
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Altezza » 27.10.2005 20:01

Vakiohiluilla ovat kestäny niin hirveitä tehoja (ahtettuna),etten kehtaa edes mainita, mut pitkälti päälle ton 200hv:n ja vielä yli 300:nkin ! 8O

htr
KV
KV
Viestit: 539
Liittynyt: 08.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja htr » 27.10.2005 20:11

Altezza kirjoitti:Vakiohiluilla ovat kestäny niin hirveitä tehoja (ahtettuna),etten kehtaa edes mainita, mut pitkälti päälle ton 200hv:n ja vielä yli 300:nkin ! 8O
:!: No niin visiin :!: Eiköhän tuo 200 rupee oleen vakio hiluille maksimi. Minkä takia laitetaan teräs veivejä ja wisecoita jos vakiotkin kestää tollasia tehoja :?:

Avatar
markok
Viestit: 4
Liittynyt: 22.02.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja markok » 27.10.2005 23:51

htr kirjoitti:
Altezza kirjoitti:Vakiohiluilla ovat kestäny niin hirveitä tehoja (ahtettuna),etten kehtaa edes mainita, mut pitkälti päälle ton 200hv:n ja vielä yli 300:nkin ! 8O
:!: No niin visiin :!: Eiköhän tuo 200 rupee oleen vakio hiluille maksimi. Minkä takia laitetaan teräs veivejä ja wisecoita jos vakiotkin kestää tollasia tehoja :?:
Kyllä vakio osat kestää kun on perusasiat kunnossa ja joissakin toyotan moottoreissa nyt vaan sattuu olemaan paremmat mukit kuin joulutina wisecot

Vastaa Viestiin