MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
-
PMM
- WRC

- Viestit: 1846
- Liittynyt: 29.03.2004 00:00
- Paikkakunta: Tervajoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PMM » 07.09.2004 09:19
Luin tuota Skoda-rallin uutista, ja jäi mietityttämään....
ECO luokkaan voi osalistua nuoret, jotka ovat iältään 12-16 vuotiaita. Osallistua voi kaikkilla autoilla kuten A-ryhmäläisillä, WRC:llä ja E11;E12
Ajatellaan tilanne että Markko Miljonääri ostaa 12-vuotiaalle pojalleen synttärilahjaksi WRC-pirssin että saa poika vähän päristellä rallia...
Tappaa se sillä itsensä!
Onko tuossa uutisessa kirjoitusvirhe, vai pitääkö tämä paikkansa!?
-
Simokas
- Yleinen

- Viestit: 167
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Tallinn
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Simokas » 07.09.2004 09:57
Sorry, minun virhe. Siinä see EI VOI kummasta syystä jäi pois :(
Kaikkilla muilla autoilla sa osalistua, kun ne.
-
PMM
- WRC

- Viestit: 1846
- Liittynyt: 29.03.2004 00:00
- Paikkakunta: Tervajoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PMM » 07.09.2004 10:16
HUH! Helpotti tuo tieto!
Korjasin tuon uutisen...