Viron rallisäännöistä...

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PMM
WRC
WRC
Viestit: 1846
Liittynyt: 29.03.2004 00:00
Paikkakunta: Tervajoki
Viesti:

Viron rallisäännöistä...

Viesti Kirjoittaja PMM » 07.09.2004 09:19

Luin tuota Skoda-rallin uutista, ja jäi mietityttämään....
ECO luokkaan voi osalistua nuoret, jotka ovat iältään 12-16 vuotiaita. Osallistua voi kaikkilla autoilla kuten A-ryhmäläisillä, WRC:llä ja E11;E12
Ajatellaan tilanne että Markko Miljonääri ostaa 12-vuotiaalle pojalleen synttärilahjaksi WRC-pirssin että saa poika vähän päristellä rallia...

Tappaa se sillä itsensä!

Onko tuossa uutisessa kirjoitusvirhe, vai pitääkö tämä paikkansa!?
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.

Avatar
Simokas
Yleinen
Yleinen
Viestit: 167
Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simokas » 07.09.2004 09:57

Sorry, minun virhe. Siinä see EI VOI kummasta syystä jäi pois :(

Kaikkilla muilla autoilla sa osalistua, kun ne.
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee

Avatar
PMM
WRC
WRC
Viestit: 1846
Liittynyt: 29.03.2004 00:00
Paikkakunta: Tervajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PMM » 07.09.2004 10:16

HUH! Helpotti tuo tieto!

Korjasin tuon uutisen...
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.

Vastaa Viestiin