Japanin MM-ralli
-
GTE
- Yleinen

- Viestit: 271
- Liittynyt: 19.05.2004 00:00
- Viesti:
- Gadfly
- KV

- Viestit: 503
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
tekis hyvää Subarun jatkolle, kun Solber tosiaan voisi voittaa Japanin ensimmäisen MM-rallin. Nythän budjetti on tänä vuonna ollu huhupuheiden mukaan hieman aiottua niukempi. Mielestäni Hirvosella ei ole syytä huoleen tallipaikkansa suhteen, sillä Solber osaa hinnotella itsensä, joten kakkoskuskiksi sopii pienempäänkin palkkaan tyytyvä kaveri. Hirvosen taustajoukoilla on kyllä erinomaiset suhteet Subarun Japanin johtoon.
Tallipaikoissa näytään varautuvan jo siihen, että ensi kaudella ajettaisiin taas kolmella autolla, kuten autonvalmistajat ovat FIA:lle ehdottaneet.
Mutta riippuu tietysti siitä kuinka monta tallia on mukana.
Tallipaikoissa näytään varautuvan jo siihen, että ensi kaudella ajettaisiin taas kolmella autolla, kuten autonvalmistajat ovat FIA:lle ehdottaneet.
Mutta riippuu tietysti siitä kuinka monta tallia on mukana.
- seppo
- KV

- Viestit: 420
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Veikkaan vahvasti, että rulla lähtee pyörimään vaihtoruletin suhteen kun:
-Foorti tekee päätöksen jatkosta ja
-Sainz ilmoittaa jatkaako vielä
Henkilökohtisesti uskon, että Foorti lopettaa rallitouhun jos F1 pitää mennä Jaguarin tilalle ja Sainz on menestyksen myötä saanut uuden motivaation ja jatkaa. Tällä(kin) kertaa toivon että olen väärässä, muutoin tulee Suomalaisille ahdasta... Markkon tilanne on sikäli kinkkinen jos Foorti lopettaa, että kaikissa talleissa on jo varmasti yksi isohkon tilipussin varmistanut kuljettaja ja vähempään tyytyvät saattavat mennä etusijalle.
-Foorti tekee päätöksen jatkosta ja
-Sainz ilmoittaa jatkaako vielä
Henkilökohtisesti uskon, että Foorti lopettaa rallitouhun jos F1 pitää mennä Jaguarin tilalle ja Sainz on menestyksen myötä saanut uuden motivaation ja jatkaa. Tällä(kin) kertaa toivon että olen väärässä, muutoin tulee Suomalaisille ahdasta... Markkon tilanne on sikäli kinkkinen jos Foorti lopettaa, että kaikissa talleissa on jo varmasti yksi isohkon tilipussin varmistanut kuljettaja ja vähempään tyytyvät saattavat mennä etusijalle.
-
Vieras
- PMM
- WRC

- Viestit: 1846
- Liittynyt: 29.03.2004 00:00
- Paikkakunta: Tervajoki
- Viesti:
Kyllä mä pahoin pelkään että Burns ei enään rallia aja!kevin kirjoitti:Eikö Burns:illä ole sopimus Subarun kanssa ens vuodesta...!
Mene ja tiedä jatkaako sitten lainkaan.
Toki toivon että hän siihen vielä pystyisi!
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.