Japanin MM-ralli

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
GTE
Yleinen
Yleinen
Viestit: 271
Liittynyt: 19.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GTE » 03.09.2004 20:34

Mitenköhän Subarun kuskit ens vuonna, Solberg varma, mutta miten Hirvonen? :roll:

Avatar
Gadfly
KV
KV
Viestit: 503
Liittynyt: 25.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Gadfly » 04.09.2004 12:32

tekis hyvää Subarun jatkolle, kun Solber tosiaan voisi voittaa Japanin ensimmäisen MM-rallin. Nythän budjetti on tänä vuonna ollu huhupuheiden mukaan hieman aiottua niukempi. Mielestäni Hirvosella ei ole syytä huoleen tallipaikkansa suhteen, sillä Solber osaa hinnotella itsensä, joten kakkoskuskiksi sopii pienempäänkin palkkaan tyytyvä kaveri. Hirvosen taustajoukoilla on kyllä erinomaiset suhteet Subarun Japanin johtoon.

Tallipaikoissa näytään varautuvan jo siihen, että ensi kaudella ajettaisiin taas kolmella autolla, kuten autonvalmistajat ovat FIA:lle ehdottaneet.

Mutta riippuu tietysti siitä kuinka monta tallia on mukana.

Avatar
seppo
KV
KV
Viestit: 420
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja seppo » 06.09.2004 09:35

Veikkaan vahvasti, että rulla lähtee pyörimään vaihtoruletin suhteen kun:

-Foorti tekee päätöksen jatkosta ja
-Sainz ilmoittaa jatkaako vielä

Henkilökohtisesti uskon, että Foorti lopettaa rallitouhun jos F1 pitää mennä Jaguarin tilalle ja Sainz on menestyksen myötä saanut uuden motivaation ja jatkaa. Tällä(kin) kertaa toivon että olen väärässä, muutoin tulee Suomalaisille ahdasta... Markkon tilanne on sikäli kinkkinen jos Foorti lopettaa, että kaikissa talleissa on jo varmasti yksi isohkon tilipussin varmistanut kuljettaja ja vähempään tyytyvät saattavat mennä etusijalle.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 09.09.2004 10:52

Eikö Burns:illä ole sopimus Subarun kanssa ens vuodesta...!
Mene ja tiedä jatkaako sitten lainkaan.

Avatar
PMM
WRC
WRC
Viestit: 1846
Liittynyt: 29.03.2004 00:00
Paikkakunta: Tervajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PMM » 09.09.2004 10:56

kevin kirjoitti:Eikö Burns:illä ole sopimus Subarun kanssa ens vuodesta...!
Mene ja tiedä jatkaako sitten lainkaan.
Kyllä mä pahoin pelkään että Burns ei enään rallia aja!

Toki toivon että hän siihen vielä pystyisi!
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.

Vastaa Viestiin