gt corollan perä kuinka kestää

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
hatanmaa
Yleinen
Yleinen
Viestit: 220
Liittynyt: 26.10.2005 00:00

gt corollan perä kuinka kestää

Viesti Kirjoittaja hatanmaa » 08.01.2006 18:30

kestääkö noi gt corollan orkkis perät mitään ?? kone tehoo autossa noin 170-185 :?: :!: :!:

saxspeed
WRC
WRC
Viestit: 1096
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Gorillan perä

Viesti Kirjoittaja saxspeed » 08.01.2006 18:59

Riippuu mitä sä sillä vedät, vaunua :oops: vai rallia, kyllä ne kestää aikas hyvin rallissa ainakin, mutta en tiedä miten käy jos vetelee Soliferiä 8O ja tietys se kuinka lyhyt on välitys suhde se on yleensä lyhentävä tekiä ikään. :idea:
"Tuhatsatayksitoista"

Avatar
hatanmaa
Yleinen
Yleinen
Viestit: 220
Liittynyt: 26.10.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja hatanmaa » 08.01.2006 19:50

5.57 välitys ja rallia sillä vedettäis :?: :?

Avatar
markomartini
KV
KV
Viestit: 803
Liittynyt: 29.03.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markomartini » 08.01.2006 20:12

Orgis lukko vakiovälityksellä kesti meillä,ja nyt trd 5,7 ja toimii mut Saxari vois kertoo miks pultit löystyy,huollettiin ja huomattiin tämmöinen tapaus.Olisko kasuksessa pitänyt käyttää ruuvilukitetta (ei oma kasaama)
ja mikä moment. :?

Avatar
hatanmaa
Yleinen
Yleinen
Viestit: 220
Liittynyt: 26.10.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja hatanmaa » 08.01.2006 20:18

SELVÄ :)

saxspeed
WRC
WRC
Viestit: 1096
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja saxspeed » 08.01.2006 20:22

markomartini kirjoitti:Orgis lukko vakiovälityksellä kesti meillä,ja nyt trd 5,7 ja toimii mut Saxari vois kertoo miks pultit löystyy,huollettiin ja huomattiin tämmöinen tapaus.Olisko kasuksessa pitänyt käyttää ruuvilukitetta (ei oma kasaama)
ja mikä moment. :?
Pultit voi olla ylikiristetty tai sitten ei ole kiristetty vaikeita juttuja jälkikäteen, mutta vakio pultit ja oikeet momentit pinnat puhtaat ja suorat niin ei ole mulla kyllä koskaan löystynyt, korkeintaan poskilaakereiden pitkät pultit on aika kovilla jos viitsii ja hallitsee niin kannattaa rakentaa ne pinnapulteille ja tueta ne vielä perän kuoreen silloin ruvetaan olemaan jo aika pitkä ikäisessä versiossa mutta huoltoa sekin vaatii enemmän kuin noi volvolaiset. niin se moment uudet pultit 12.8 ja 10 kg niin kyllä pysyy
ja sit vielä pitäis mitata sen sun lukon sisus kalut jos ne on paksummat kuin kuoret niin se välitys ei kiristy koskaan pinnat tasalle ja kulkee pulttien varassa.
"Tuhatsatayksitoista"

Avatar
hatanmaa
Yleinen
Yleinen
Viestit: 220
Liittynyt: 26.10.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja hatanmaa » 08.01.2006 20:37

millasilla km lukemilla te vaihdatte noi perä öljyt ja vaihteisto öljyt... mikä öljy sopii hyvin gt:N suora kytky laatikkoon terveisin gt:eistä tietämätön :?: :D 8O

saxspeed
WRC
WRC
Viestit: 1096
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja saxspeed » 08.01.2006 20:41

hatanmaa kirjoitti:millasilla km lukemilla te vaihdatte noi perä öljyt ja vaihteisto öljyt... mikä öljy sopii hyvin gt:N suora kytky laatikkoon terveisin gt:eistä tietämätön :?: :D 8O
Castrol SAF XJ molempiin, perä pari rallia noin 200 ek km ja laatikko samoin, perään kannattaa tehdä toinen roppu ja nostaa pikkusen öljyn pintaa kun kesällä kuumalla se öljy tahtoo kurveissa olla siellä panjon putkessa eikä sillä välityksellä, sillä säästää välitystä.
"Tuhatsatayksitoista"

Avatar
hatanmaa
Yleinen
Yleinen
Viestit: 220
Liittynyt: 26.10.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja hatanmaa » 08.01.2006 20:49

kiitti vinkistä :)

Avatar
Corolla79
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 64
Liittynyt: 13.02.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Corolla79 » 09.01.2006 17:02

mistä löytyy gt lukkoon ristitappeja tai tekeekö joku suomessa niitä?
ja mistä saa kitkalevyjä lukkoon?

Avatar
srautavuori
Viestit: 1
Liittynyt: 13.01.2006 00:00

KÄYTÄ RVS:ÄÄ niin johan kestää

Viesti Kirjoittaja srautavuori » 13.01.2006 14:14

Jälleenmyyjien joukosta löytyy aikas tunnettuja pajoja, joilta voi ja kannattaa kysellä kokemuksista.
www.rvs.fi

Vastaa Viestiin