Mikä tulppa kenttiin
- SK1
- B-junnu
- Viestit: 35
- Liittynyt: 02.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Mikä tulppa kenttiin
Minkä laisia tulppia ootte käyttäny 1.6kenttiläisessä.
Nyt on ngk BP7ES eikä kestä kolmosessa ku joku 100km.
Nyt on ngk BP7ES eikä kestä kolmosessa ku joku 100km.
- HBRteam
- KV
- Viestit: 329
- Liittynyt: 14.06.2004 00:00
Re: Mikä tulppa kenttiin
sit sulla on jotain muuta vikaa koneessa sytkässä tms säädöissä!SK1 kirjoitti:Minkä laisia tulppia ootte käyttäny 1.6kenttiläisessä.
Nyt on ngk BP7ES eikä kestä kolmosessa ku joku 100km.
ajoin 10 rallia ja 20-30 sprinttiä kentillä eikä ajossa hajonnu koskaan tulppia!!!!
- hojohojo
- Viestit: 6
- Liittynyt: 29.01.2005 00:00
- Paikkakunta: Vähäkyrö
Re: Mikä tulppa kenttiin
Vaihda 7 pois ja tilalle 9 nii rupeaa toimimaan!SK1 kirjoitti:Minkä laisia tulppia ootte käyttäny 1.6kenttiläisessä.
Nyt on ngk BP7ES eikä kestä kolmosessa ku joku 100km.
- janis
- B-junnu
- Viestit: 21
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: Mikä tulppa kenttiin
Suosittelen nippon denson iridium tulppaa ja unohtamaan noi nykypäivän NGK:oot.SK1 kirjoitti:Minkä laisia tulppia ootte käyttäny 1.6kenttiläisessä.
Nyt on ngk BP7ES eikä kestä kolmosessa ku joku 100km.
Mut jos pimentää aina yhestä ja samasta pytystä tulpan niin hakisin vikaa jostain muualta kuin tulpasta? seos?
- j-mkujala
- Yleinen
- Viestit: 154
- Liittynyt: 07.01.2006 00:00
jos yhdestä ja samasta aina pimentää niin säädöt on päin v****a kaasareis , todennäköisimmin , sit jos tasasesti sieltä täältä ..voi siltikin olla kaasarit pielessä (tasasesti) mut silloin tuota tulpan vaihtoa jo kokeilisin,
itsellä ollut ongelmia mitä ns kylmempi tulppa sitä helpommin lyhyissä käynnistyksissä hajonnut , ja eipä -10 asteesta lähde 9 vastaavalla edes käyntiin , pitää viedä tulpat sisälle hetkeksi lämpeämään ja sit käymään, tiiä mikä senkin tekee sit.
itsellä ollut ongelmia mitä ns kylmempi tulppa sitä helpommin lyhyissä käynnistyksissä hajonnut , ja eipä -10 asteesta lähde 9 vastaavalla edes käyntiin , pitää viedä tulpat sisälle hetkeksi lämpeämään ja sit käymään, tiiä mikä senkin tekee sit.

-
- KV
- Viestit: 539
- Liittynyt: 08.05.2004 00:00
Itellä kävi samoin että, 9 ja 10 tulpalla kylmänä ei käyntiin vaikka olis pers.... näyttänyt. Sitten kun käytti lämpimäks 6-7 tulpilla niin sitte pelas 9-10 tulpilla ihan normaalisti.j-mkujala kirjoitti:jos yhdestä ja samasta aina pimentää niin säädöt on päin v****a kaasareis , todennäköisimmin , sit jos tasasesti sieltä täältä ..voi siltikin olla kaasarit pielessä (tasasesti) mut silloin tuota tulpan vaihtoa jo kokeilisin,
itsellä ollut ongelmia mitä ns kylmempi tulppa sitä helpommin lyhyissä käynnistyksissä hajonnut , ja eipä -10 asteesta lähde 9 vastaavalla edes käyntiin , pitää viedä tulpat sisälle hetkeksi lämpeämään ja sit käymään, tiiä mikä senkin tekee sit.