MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
-
FSpec
- B-junnu

- Viestit: 45
- Liittynyt: 06.07.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FSpec » 10.09.2004 11:58
valistakaa tietämätöntä...
-
Simokas
- Yleinen

- Viestit: 167
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Tallinn
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Simokas » 10.09.2004 12:16
-
FSpec
- B-junnu

- Viestit: 45
- Liittynyt: 06.07.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FSpec » 10.09.2004 14:26
lähinnä nyt oli mielessä tuo kanarialla loppuvuodesta järjestettävä..
-
Ketzi
- KV

- Viestit: 801
- Liittynyt: 09.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Ketzi » 10.09.2004 14:31
hartmunt kirjoitti:lähinnä nyt oli mielessä tuo kanarialla loppuvuodesta järjestettävä..
Jos sitä ei pidetäkkään nyt siel kanarialla, vaan se onkin pariisissa..?

-
Jamau
- Yleinen

- Viestit: 293
- Liittynyt: 11.03.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jamau » 10.09.2004 14:40
Joo se on siirtynyt sieltä Kanarialta Pariisin potkupallo kentälle. Kisa on 4.12