bensa seoksista.
- ronkeli
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 10.01.2005 00:00
bensa seoksista.
minkä kokoiset suuttimet vakio 2 litraseen OHC:hen. Kaasuttimet on 45mm dellorto DRLA:t. Auto lähtee käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä mutta heti kun tarjoaa kaasua niin sammuu... Entä onko tietoa että millaset suuttimet pitäs olla weber DGAV:ssä jos laittaa sen 2 litraseen OHC:hen...? apua kaivataan...
- ronkeli
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 10.01.2005 00:00
taas täällä...kohta iskee epätoivo koneen kanssa kun ei saa käyntiin sitten kirveelläkään...ei auttanut vaikka otin tuplat pois ja laitoin vakio DGAV:n kiinni.weberillä ei edes käy...lupaa ja lupaa ja lupaa......
oisko kellään ajatusta missä vika...
oon kokeillut :
-kahta puolaa
-kahta jakajaa
-kaksia kaasuttimia/kaasutinta
-tulppia vaihdettu
-jakajaa käännelty
-kahta sytytysboxia
Jokaisessa pytyssä kyllä jotain tapahtuu kun kokeilee peltisarjasta putkia niin jokaisessa sylinterillä on palanut kun putket on lämpimät.
aaarrrrgggghhhhhh.....

oisko kellään ajatusta missä vika...
oon kokeillut :
-kahta puolaa
-kahta jakajaa
-kaksia kaasuttimia/kaasutinta
-tulppia vaihdettu
-jakajaa käännelty
-kahta sytytysboxia
Jokaisessa pytyssä kyllä jotain tapahtuu kun kokeilee peltisarjasta putkia niin jokaisessa sylinterillä on palanut kun putket on lämpimät.
aaarrrrgggghhhhhh.....
-
PetriH
- Yleinen

- Viestit: 274
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Viesti:
seokset
Nyrkkisääntö:
Jos ei lähde käyntiin ja vain lupaa, niin seos liian rikkaalla.
Moottori käynnistyy kyllä laihalla seoksellakin, mutta liian laiha sekään ei saa olla. Jos laiha seos, niin kättä kaasarien eteen, niin silloin laiha seos muuttuu rikkaaksi. (Käy paremmin)
"Potkiiko" kone vastaan, kun meinaa käynnistyä?
Kaasuttimessa saaterinmoinen yskäisy/liekit!
Sitten on tietenkin tuo mainittu nokka-akselin ajoitus, sytytyksen ajoitus, kipinän riittävyys, ym.ym.
Jos ei lähde käyntiin ja vain lupaa, niin seos liian rikkaalla.
Moottori käynnistyy kyllä laihalla seoksellakin, mutta liian laiha sekään ei saa olla. Jos laiha seos, niin kättä kaasarien eteen, niin silloin laiha seos muuttuu rikkaaksi. (Käy paremmin)
"Potkiiko" kone vastaan, kun meinaa käynnistyä?
Kaasuttimessa saaterinmoinen yskäisy/liekit!
Sitten on tietenkin tuo mainittu nokka-akselin ajoitus, sytytyksen ajoitus, kipinän riittävyys, ym.ym.
- 230
- Viestit: 5
- Liittynyt: 21.07.2004 00:00
sytytysjärjestys oikein jakajan pyörimis-suuntaan nähden?ronkeli kirjoitti:taas täällä...kohta iskee epätoivo koneen kanssa kun ei saa käyntiin sitten kirveelläkään...ei auttanut vaikka otin tuplat pois ja laitoin vakio DGAV:n kiinni.weberillä ei edes käy...lupaa ja lupaa ja lupaa......![]()
![]()
![]()
oisko kellään ajatusta missä vika...
oon kokeillut :
-kahta puolaa
-kahta jakajaa
-kaksia kaasuttimia/kaasutinta
-tulppia vaihdettu
-jakajaa käännelty
-kahta sytytysboxia
Jokaisessa pytyssä kyllä jotain tapahtuu kun kokeilee peltisarjasta putkia niin jokaisessa sylinterillä on palanut kun putket on lämpimät.
aaarrrrgggghhhhhh.....
![]()
- peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
- peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
kokeileppas vaikka vakiojakajalla niin näet onko se vika boxissa.. me tapeltiin edellisen kilpurin kans ku oli tuossa boxissa sanomista. startattaessa vaa pärähti ja sammu ja sit ehkä kymmenennellä kerralla jäi käymään.. siinä oli myös joku mystinen vika ku kipinät lintsas aina jossain välissä..välillä veti ja välillä ei.
power is nothing without control...
