Terve vaan älä ota vakavasti, en minä ainakaan ottanut nokkiini, paskan puhujiakin valitettavasti on, mutta kai se on tälläinen itä-suomalainen menttaliteeti että saakutti... mutta on ihan hyvä vaan että saadaan keskustelua aikaan kalustosta ja vaikka naisista, ite oon valmis kertomaan laatokasta mikä mulla oli jos jotakin hyötyä siitä jollekin olisi, että eiku luuri vaan kouraan jne . Hämäläinen muuten möi tään laatokan latviaan jotta pääs ainakin vekotin kotikonnuilleen, mutta tsemppiä vaan kaikille mitä lajia sitten harrastattekin, jotta eiköhän korkata....peteracing kirjoitti:pyydän anteeksi jos joku otti tästä nokkiin..
ei ollu tarkotus aliarvioida kenenkään kalustoa eikä epäillä ketään paskanjauhajaksi...
ihmettelin vaan ku on vehkeissä ni saatanasti ruttua...
B-Ryhmän Lada
- kolli
- A-Junnu
Re: anteeksi...
- mickey69
- A-Junnu
- Viesti:
Ei Lada ole yhtään hassumpi peli alkaa autourheilu harrastus, sellaisella "pappamallilla" aloitettiin itsekin -96.. Osat alkaa kieltämättä olla hakusessaan, mutta onhan meitä alan harrastajia sentään jonkun verran, että apuja kyllä löytyy...., ja enemmän tai vähemmän hyviä neuvoja. Nykyinen automme on jo pitkän kilpailuhistorian omaava entinen vfts muokattuna f-ryhmän sääntöihin.. Ajettavuudeltaan peli ei ole ihan toyotien veroinen, muuta pienellä askartelulla siitä on saatu ihan kelpo kilpuri...., mm. Waltikan luokkavoitto b-junnuissa 2003.. Ja mitä tehoihin tulee, niin paras jarrutus penkissä on takap.teho 161hv/207nm..., että kyllä laapasta voimaa saadaan...

- mickey69
- A-Junnu
- Viesti:
Niinpä... En tosin väittänytkään että kyseinen penkki (Esatech) näyttäisi oikein, mutta silloin kun meidän kilpuri siellä kävi, latoi se tiskiin pikku F:n kasiventtiili koneiden pohjat.....puikkis kirjoitti:Ja jokainen tehopenkki näyttää puheitten mukaan oikein, mutta silti jokainen penkki antaa eri tuloksen samalle koneelle.