Penkki ja vyöt..

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Avatar
villeramone
B-junnu
B-junnu
Viestit: 22
Liittynyt: 07.11.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja villeramone » 12.12.2004 01:30

Onkos NYT sitten niin että F ja SS-ryhmässä saa periaatteessa käyttää vaikka auton alkuperäistä penkkiä? Ei mun silmään sattunut AKK.n sivuilta tähän mitään vastausta muuta ku tän:

Liite J: Luokittelu I
"2.5.3. Istuin:
Kaksi pintaa, jotka muodostavat istuinosan ja selkänojan.

Selkänoja on pinta, joka ulottuu ylöspäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä.

Istuinosa on pinta, joka ulottuu eteenpäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä."

Avatar
northwest
KV
KV
Viestit: 832
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » 12.12.2004 08:56

....Onko muuten Cobra Monaco-jakkara näiden uusien FIA-hyväksyntöjen mukainen....se kun vaan on teräslevyrakenteinen....eli vanheneminen tarkoittaa ruostumista 5:ssä vuodessa....huonoa peltiä,sano.... :roll:

Avatar
TJV-Racing Team
B-junnu
B-junnu
Viestit: 45
Liittynyt: 24.09.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja TJV-Racing Team » 12.12.2004 19:51

Tuli vaan tossa mieleen että paljostako vetoa että, seuraavaksi N.2 vuoden päästä tulee olla FIA hyväksytty ajoasu (joka tietenkin voimassa vain 5 vuotta). Sehän on ainoa asia mitä ei ole vielä muutettu.....
Mielipiteitä!?!

Avatar
Ketzi
KV
KV
Viestit: 801
Liittynyt: 09.08.2004 00:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ketzi » 13.12.2004 14:07

Tällästä autoa kattelin..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... .php?id=31

Mitenhän tossa on noiden vöiden ja penkkien kanssa? pitääköhän ne uusia? Nuortenluokkaan ajattelin.. Mitä mieltä muuten kys. autosta? :roll:

Avatar
emk
KV
KV
Viestit: 773
Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja emk » 29.12.2004 13:45

villeramone kirjoitti:Onkos NYT sitten niin että F ja SS-ryhmässä saa periaatteessa käyttää vaikka auton alkuperäistä penkkiä? Ei mun silmään sattunut AKK.n sivuilta tähän mitään vastausta muuta ku tän:

Liite J: Luokittelu I
"2.5.3. Istuin:
Kaksi pintaa, jotka muodostavat istuinosan ja selkänojan.

Selkänoja on pinta, joka ulottuu ylöspäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä.

Istuinosa on pinta, joka ulottuu eteenpäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä."
Kyllähän se tarkemmin turvallisuusmääräyksissä kerrotaan. Mutta saman käsityksen saa.

Avatar
marko333
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 102
Liittynyt: 12.08.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marko333 » 13.01.2005 11:38

ymmärrän ton vöitten uusimisen vielä jotenkin (hyvät alle 200¤) mutta täytyykös vanha mutta kuin pakasta vedetty penkkikin vaihtaa? ite ostin nelisen vuotta sitte momo:n n.700¤ hiilikuitu penkin. eli jos ei aja typerillä putkirunkopenkeillä mitkä istuvat huonosti ja kertakaadon jälkeen tulevat vaarallisiksi niin tuosta tulee suht koht kallista. (rallissahan niitä penkkejä on kaksi)

Vastaa Viestiin