Onkos NYT sitten niin että F ja SS-ryhmässä saa periaatteessa käyttää vaikka auton alkuperäistä penkkiä? Ei mun silmään sattunut AKK.n sivuilta tähän mitään vastausta muuta ku tän:
Liite J: Luokittelu I
"2.5.3. Istuin:
Kaksi pintaa, jotka muodostavat istuinosan ja selkänojan.
Selkänoja on pinta, joka ulottuu ylöspäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä.
Istuinosa on pinta, joka ulottuu eteenpäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä."
Penkki ja vyöt..
- TJV-Racing Team
- B-junnu

- Viestit: 45
- Liittynyt: 24.09.2004 00:00
- Ketzi
- KV

- Viestit: 801
- Liittynyt: 09.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Tällästä autoa kattelin..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... .php?id=31
Mitenhän tossa on noiden vöiden ja penkkien kanssa? pitääköhän ne uusia? Nuortenluokkaan ajattelin.. Mitä mieltä muuten kys. autosta?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... .php?id=31
Mitenhän tossa on noiden vöiden ja penkkien kanssa? pitääköhän ne uusia? Nuortenluokkaan ajattelin.. Mitä mieltä muuten kys. autosta?
- emk
- KV

- Viestit: 773
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Viesti:
Kyllähän se tarkemmin turvallisuusmääräyksissä kerrotaan. Mutta saman käsityksen saa.villeramone kirjoitti:Onkos NYT sitten niin että F ja SS-ryhmässä saa periaatteessa käyttää vaikka auton alkuperäistä penkkiä? Ei mun silmään sattunut AKK.n sivuilta tähän mitään vastausta muuta ku tän:
Liite J: Luokittelu I
"2.5.3. Istuin:
Kaksi pintaa, jotka muodostavat istuinosan ja selkänojan.
Selkänoja on pinta, joka ulottuu ylöspäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä.
Istuinosa on pinta, joka ulottuu eteenpäin normaalisti istuvan ihmisen ristiselästä."
- marko333
- A-Junnu

- Viestit: 102
- Liittynyt: 12.08.2004 00:00
- Viesti:
ymmärrän ton vöitten uusimisen vielä jotenkin (hyvät alle 200¤) mutta täytyykös vanha mutta kuin pakasta vedetty penkkikin vaihtaa? ite ostin nelisen vuotta sitte momo:n n.700¤ hiilikuitu penkin. eli jos ei aja typerillä putkirunkopenkeillä mitkä istuvat huonosti ja kertakaadon jälkeen tulevat vaarallisiksi niin tuosta tulee suht koht kallista. (rallissahan niitä penkkejä on kaksi)