Kysyin tota hommaa joskus s-postilla Rafulta ja se oli sitä mieltä et ei a-ryhmän historialla vielä hetkeen mennä historiciin. Kysyin samalla et miten nuo vannekoko hommat menee nii sano et voi vetää 15" pyörällä ku pystyy osottamaan että autossa on sellasia käytetty. Kysyin siksi kun näytti että osa veti historiciä 13" pyörällä ja 4,75 perällä. Rafu vois kommentoida tähän et käykö a-ryhmän ascona koska mahdollisesti vanhusten sekaan. KV-luokitus tais loppua -86 joten muutamia vuosia taitaa mennä?jjy kirjoitti:en ole varma mutta kyseinen aadami taitaas käydä historiikkiin.KMP kirjoitti:Juuri näin, auto oli mun tallissa pari vuotta ja nyt makaa Kärmiksen ladossa, voi vaikka myydä!! Lukko edelleen rikki ja välitys paskana.. Kärmis varmaan ottais tarjouksia vastaanjjy kirjoitti:kmp kirjoitti mun ex asconasta joka olisi lappeenrannassa niin sen rek.tunnus on sbc-283.
Onko kellään tietoa, UMJ-259
- Unto
- KV
- Viestit: 728
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Valkeakiski
- Viesti:
Juu arkistoista löytyi kuva Smile-ralli 16.-17.1971 jossa rekisterikilpi ILU-19 eli olet aivan oikeassa.rafu kirjoitti:Oletko varma, että se oli 59 ? Minulla on tieto, että se olisi ILU-19.
Kolme rallia vuonna 1971, sekä jäsentenväliset jäärata-ajot Valkeakoskella 1969.
Se auton historiasta kiinnostaa et onko se AAW vanhoja kilpureita?
Auton kori on ruostunut ja romutettu, mutta tekniikka (moottori) on luultavasti vielä alkuperäisssä asussaan ja tallessa.
Edit... No niin... auto rekisteröitiin vasta ennen noita kilpailuja aikaisemmin autolla ajettu jääratakilpailuita ilman kilpitunnuksia
- rafu
- KV
- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
[/quote] Kysyin tota hommaa joskus s-postilla Rafulta ja se oli sitä mieltä et ei a-ryhmän historialla vielä hetkeen mennä historiciin. Kysyin samalla et miten nuo vannekoko hommat menee nii sano et voi vetää 15" pyörällä ku pystyy osottamaan että autossa on sellasia käytetty. Kysyin siksi kun näytti että osa veti historiciä 13" pyörällä ja 4,75 perällä. Rafu vois kommentoida tähän et käykö a-ryhmän ascona koska mahdollisesti vanhusten sekaan. KV-luokitus tais loppua -86 joten muutamia vuosia taitaa mennä?[/quote]
A-ryhmän Ascona ei käy historikkiin, mutta vanha 1- tai 2-ryhmän auto käy.
Ascona B luokiteltiin 1976 ryhmään 1. Viimeisenä lisäluokituksena löytyy 15" vanteet. Kaikki nämä selviää lukemalla luokitustodistusta 5612.
PS. Suorahampainen laatikko tuli sallituksi vasta vuonna 1983 ryhmässä A.
A-ryhmän Ascona ei käy historikkiin, mutta vanha 1- tai 2-ryhmän auto käy.
Ascona B luokiteltiin 1976 ryhmään 1. Viimeisenä lisäluokituksena löytyy 15" vanteet. Kaikki nämä selviää lukemalla luokitustodistusta 5612.
PS. Suorahampainen laatikko tuli sallituksi vasta vuonna 1983 ryhmässä A.
- bttmotorsport
- B-junnu
- Viestit: 35
- Liittynyt: 14.07.2004 00:00
Oma Ascona
Onpas kiinnostava aihe! Kun sitä ollaan menossa ensi vuonna historiikkiin joka tapauksessa, kuinka pitkälle lienee tietoa A-mallin Asconasta HBE-753, alun perin ykkösryhmäläinen? Ensimmäinen kilpuri (24 vuotta ja 24 kiloa sitten) ja ensimmäinen kaato jne. Myin sen 1985 ja ostaisin hetimiten takaisin, vaikka raatona!
Ikä ja vatsa vähäisen kasvanut, järki taas ei hiukkaakaan...
Ikä ja vatsa vähäisen kasvanut, järki taas ei hiukkaakaan...
- jeepisti
- B-junnu
- Viestit: 21
- Liittynyt: 23.06.2006 00:00
hannibal skodat
mihinkähänlainen historia mahtaa olla kolmella skoda 130 A-ryhmän autolla rek.numerot uxs-430, uxs-431 ja uxs-432
- rafu
- KV
- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Oma Ascona
Viimeisin tieto on, että ajoit sillä Huittisten rallin 1984.bttmotorsport kirjoitti:Onpas kiinnostava aihe! Kun sitä ollaan menossa ensi vuonna historiikkiin joka tapauksessa, kuinka pitkälle lienee tietoa A-mallin Asconasta HBE-753, alun perin ykkösryhmäläinen? Ensimmäinen kilpuri (24 vuotta ja 24 kiloa sitten) ja ensimmäinen kaato jne. Myin sen 1985 ja ostaisin hetimiten takaisin, vaikka raatona!
Ikä ja vatsa vähäisen kasvanut, järki taas ei hiukkaakaan...
- rafu
- KV
- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: hannibal skodat
Noilla kilvillä:jeepisti kirjoitti:mihinkähänlainen historia mahtaa olla kolmella skoda 130 A-ryhmän autolla rek.numerot uxs-430, uxs-431 ja uxs-432
UXS-430 Viidennumeron ralli 1991
UXS-431 Salpausselkäralli 1989
UXS-432 Hankiralli 2004
- mrgallop
- KV
- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
No siinähän se nyt kiiluu!!jjy kirjoitti:onkohan kostaja egy-926 vielä hengissä? myin sen vuonna 98 ouluun.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=61126419
-SSS sihisevää ruutia-
- jahnu
- A-Junnu
- Viestit: 53
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
datsun 1800sss
onkohan kellään tietoa onko LUD-51 vielä hengissä.pohjosiin lähti aikoinaan takaisin
ystävät voi valita mutta autoni on FORD
- HBRteam
- KV
- Viestit: 329
- Liittynyt: 14.06.2004 00:00
Munkin on pakko udella samaan laskuun
eli kenellä on mun ex escort rs 2000 vaalean vihreä ccv-308 tais olla rekkari??ja onko ajettu??
ja sit rs2000 myös välikoppa mutta valkoinen sprintti peli viimeinen havainto siitä on kun lähti HEINÄSELTÄ karjaalta todennäköisesti johonkin itä suomeen eikä ole kisoissa näkynyt kumpaakaan...

eli kenellä on mun ex escort rs 2000 vaalean vihreä ccv-308 tais olla rekkari??ja onko ajettu??
ja sit rs2000 myös välikoppa mutta valkoinen sprintti peli viimeinen havainto siitä on kun lähti HEINÄSELTÄ karjaalta todennäköisesti johonkin itä suomeen eikä ole kisoissa näkynyt kumpaakaan...

- dynamiitti
- Viestit: 8
- Liittynyt: 19.03.2006 00:00
- Paikkakunta: Haukipudas
Tietääkö kukaan?
Onko näillä autoilla kilpailu historiaa? Volvo pv 544 alkuperäinen rekisteri numero on ollut OFM-69, sen jälkeen OAN-123 ja OEH-653, autossa on vielä puoli turvakaaret. Fiat 850 Coupe Jossa on rekisteri kilvet OKX-87, tässäkin on ollut turvakaaret, koska lattiassa on niiden pulttien reiät.
Yhdistetty toisesta keskustelusta -PMM-
Yhdistetty toisesta keskustelusta -PMM-
- oloneuvos
- B-junnu
- Viestit: 27
- Liittynyt: 27.04.2006 00:00
Tietääkö kukaan?
Kirjoittele Rafu Petterssonille!
Yhdistetty toisesta keskustelusta -PMM-
Yhdistetty toisesta keskustelusta -PMM-