rekku kirjoitti:Kyllä tämä ainainen ralliajamisen kallistuminen johtaa siihen, että normaalilla perusduunarilla ei tosissaan ole varaa ajaa, EDES sillä perus Escortilla. No AKK saa tästä sitten se eliitin harrastuksen, kun siihen suuntaan kehitys halutaan johtaa. Eikä nyt kyse ole pelkästään jostain Hans:ista, vaan kaikista näistä nousseista ja nousevista kustannuksista.
Siviililiikenteessäkin jokainen saa valita millaisella ja miten turvallisella autolla haluaa ajaa. Joku tyytyy tonnin autolla ajelemiseen, vaikka tietää sen turvallisuus riskit, jollekin taas turvallisuus on se ensisijainen valintakriteeri, hinnasta viis. Miksei siis tätäkin hans "uudistusta" voitaisiin ajaa suosituksena läpi. Eikös se turvallisuus pitäisi lähteä jokaisesta itsestää, eikä pakosta. Täytyisi myös antaa mahdollisuus sille "aidosti harrastajalle" mahdollisuus ajaa ne muutama ralli vuodessa, näillä kaikilla varusteuudistuksilla ja säännöillä, se ei enää tule olemaan normallille palkansaajalle enää mahdollista.
Luulin ja uskoin, että kun Risto Laine tuli AKK:hon, että nyt sinne tulisi tolkkua. Mutta metsään meni. Hän ehkä on harrastaja, mutta lompakko on kenties niin kunnossa, että vieraantunut aidosta perusharrastajasta. Kuka hemmetti meidän perusharrastajan puolia oikein pitää?
Nyt oot asian ytimessä! Ei kukaan



