Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
Altezza
- B-junnu

- Viestit: 32
- Liittynyt: 27.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Äänekoski
Viesti
Kirjoittaja Altezza » 27.10.2005 20:01
Vakiohiluilla ovat kestäny niin hirveitä tehoja (ahtettuna),etten kehtaa edes mainita, mut pitkälti päälle ton 200hv:n ja vielä yli 300:nkin !

-
htr
- KV

- Viestit: 539
- Liittynyt: 08.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja htr » 27.10.2005 20:11
Altezza kirjoitti:Vakiohiluilla ovat kestäny niin hirveitä tehoja (ahtettuna),etten kehtaa edes mainita, mut pitkälti päälle ton 200hv:n ja vielä yli 300:nkin !


No niin visiin

Eiköhän tuo 200 rupee oleen vakio hiluille maksimi. Minkä takia laitetaan teräs veivejä ja wisecoita jos vakiotkin kestää tollasia tehoja

-
markok
- Viestit: 4
- Liittynyt: 22.02.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja markok » 27.10.2005 23:51
htr kirjoitti:Altezza kirjoitti:Vakiohiluilla ovat kestäny niin hirveitä tehoja (ahtettuna),etten kehtaa edes mainita, mut pitkälti päälle ton 200hv:n ja vielä yli 300:nkin !


No niin visiin

Eiköhän tuo 200 rupee oleen vakio hiluille maksimi. Minkä takia laitetaan teräs veivejä ja wisecoita jos vakiotkin kestää tollasia tehoja

Kyllä vakio osat kestää kun on perusasiat kunnossa ja joissakin toyotan moottoreissa nyt vaan sattuu olemaan paremmat mukit kuin joulutina wisecot