Katurata in car

Tänne osastolle kaikki kuvakyselyt ja ilmoitukset kuvauksistasi.
Sheikki
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Katurata in car

Viesti Kirjoittaja Sheikki » 23.07.2009 19:37

Marko Hietanen

Viesti Kirjoittaja Marko Hietanen » 23.07.2009 21:02

Oli pakko kommentoida.. Olin Heinolassa katsomassa Lauantaina rokkirallia ensimmäisen,kuin myös viimesen kerran. On laji,jolla ei ole autourheilun kanssa mitään tekemistä. Pönttökisojakin kattoo 100krt mielummin. Kiitos!

Ketzi
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Ketzi » 24.07.2009 00:02

Roikku kirjoitti:Oli pakko kommentoida.. Olin Heinolassa katsomassa Lauantaina rokkirallia ensimmäisen,kuin myös viimesen kerran. On laji,jolla ei ole autourheilun kanssa mitään tekemistä. Pönttökisojakin kattoo 100krt mielummin. Kiitos!
Lajia tuntematon, mutta autoista kiinnostunut kaipaa perusteluja noinkin jyrkille mielipiteille..?

Sheikki
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sheikki » 25.07.2009 12:05

Roikku kirjoitti:Oli pakko kommentoida.. Olin Heinolassa katsomassa Lauantaina rokkirallia ensimmäisen,kuin myös viimesen kerran. On laji,jolla ei ole autourheilun kanssa mitään tekemistä. Pönttökisojakin kattoo 100krt mielummin. Kiitos!
Toivottavasti puheet pitää 8O

On meinaan paljon kivempi ajaa racingia, kun ei oo tiukka pipo pellejä katsomossa. 8)

Marko Hietanen

Viesti Kirjoittaja Marko Hietanen » 25.07.2009 17:23

Sheikki kirjoitti:
Toivottavasti puheet pitää 8O

On meinaan paljon kivempi ajaa racingia, kun ei oo tiukka pipo pellejä katsomossa. 8)

ajakaa ihan rauhassa, ei meinaan oo pipoo,eikä edes ruuhka tukkaa. 8O

Vastaa Viestiin