Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
-
- A-Junnu
- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Saako rakentaa V-1600 luokkaan AE-111 korisen corollan joka on niillä pyöreillä etuvaloilla eli väyrynen, vai pitääkö se olla sillä facelift-keulalla?
Jotain hajua on mutta jos sais varmuuden niin vois semmosen leikkikalun tehdä, olis halpa T-Sport aihio tallissa.
Jotain hajua on mutta jos sais varmuuden niin vois semmosen leikkikalun tehdä, olis halpa T-Sport aihio tallissa.
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Taitaa pahimmoilleen olla 1999 viimeinen mallivuosi ! en tiedä onko muuta eroo kuin ulkopellit ja lamput 2000 mallissa. mutta hyvän F-ryhmän pelin siitä saa 4Age koneella.
-
- A-Junnu
- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Joo, väyrysenä on -99 mutta lokasuojat, valot ja konepelti vaihtoon niin sama kun vm.2000.
Olis vaan hyvä oikaistu AVK aihio uusilla keulanosilla josta sais "halvan" V-1600 ralliauton.
Saako näihin laittaa 4A-GE:n ja tehdä f-ryhmään??? Kumminki joku sanoo iskälle et se on laiton peli
Olis vaan hyvä oikaistu AVK aihio uusilla keulanosilla josta sais "halvan" V-1600 ralliauton.
Saako näihin laittaa 4A-GE:n ja tehdä f-ryhmään??? Kumminki joku sanoo iskälle et se on laiton peli
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Alakertahan on jo 4A ja Fe kannessa on 16 venttiiliä, sen voi ja saa korvata GE kannella. Siis täysin sääntöjen mukainen ja jopa 240 heppanen 1600 etuvetoinen ryhmään F on mahdollista.Jyrki Koivula kirjoitti:Joo, väyrysenä on -99 mutta lokasuojat, valot ja konepelti vaihtoon niin sama kun vm.2000.
Olis vaan hyvä oikaistu AVK aihio uusilla keulanosilla josta sais "halvan" V-1600 ralliauton.
Saako näihin laittaa 4A-GE:n ja tehdä f-ryhmään??? Kumminki joku sanoo iskälle et se on laiton peli
-
- A-Junnu
- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Olen ihmetellyt miksei näitä äffässä ole kun aihiot ei maksa mitään eikä tarvi mätähitsata.(aihio saattaa olla jopa 0€ jos myy turvalaitteet ja ylimääräiset osat)Frog kirjoitti:Alakertahan on jo 4A ja Fe kannessa on 16 venttiiliä, sen voi ja saa korvata GE kannella. Siis täysin sääntöjen mukainen ja jopa 240 heppanen 1600 etuvetoinen ryhmään F on mahdollista.Jyrki Koivula kirjoitti:Joo, väyrysenä on -99 mutta lokasuojat, valot ja konepelti vaihtoon niin sama kun vm.2000.
Olis vaan hyvä oikaistu AVK aihio uusilla keulanosilla josta sais "halvan" V-1600 ralliauton.
Saako näihin laittaa 4A-GE:n ja tehdä f-ryhmään??? Kumminki joku sanoo iskälle et se on laiton peli
Täs olis taas AKK:n suuntaan mietinnän paikka, sama kori, -99 ja -00 mutta eri lokasuojat, valot, konepelti niin ei vissiin saa V-1600 luokkaan.
Ei sillä, tuskin tekisin itse f-ryhmään (tuhottoman kallis) mutta ehkä V-1600 ajettavaksi vaikka vaimolle

- Mopoilija
- WRC
- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Voit tehdä siitä V-1600 kun vaihdat ne osat! Silloin auto vastaa vuosimallia 2000. Ja tällöin voit tehdä myös autosta FIN-R:luokkaan kilpurin, jos kerta on luokiteltu...Jyrki Koivula kirjoitti:Täs olis taas AKK:n suuntaan mietinnän paikka, sama kori, -99 ja -00 mutta eri lokasuojat, valot, konepelti niin ei vissiin saa V-1600 luokkaan.
Ei sillä, tuskin tekisin itse f-ryhmään (tuhottoman kallis) mutta ehkä V-1600 ajettavaksi vaikka vaimolle
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
-
- A-Junnu
- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Joo, ne osat kun on jo hommattu ja ajatus ralliautoksi tekemisestä heräs vasta nyt, saahan nekin myytyä mutta olishan se nyt hienoa tehdä V-1600 luokkaan automalli joka on ollut wrc ralliautonakin.
Tässä vaan yksi automalli jossa voitais säätää sääntöä, kun kerran korikehikko on sama -99 ja -00 vaan facelift muuttaa jutun.
-99- -97 aihioita on paljon ja halvalla.
Ja jos teet äffään tai johkin fin ärrään niin johan lähti mopo käsistä kustannuksissa.
Tässä vaan yksi automalli jossa voitais säätää sääntöä, kun kerran korikehikko on sama -99 ja -00 vaan facelift muuttaa jutun.
-99- -97 aihioita on paljon ja halvalla.
Ja jos teet äffään tai johkin fin ärrään niin johan lähti mopo käsistä kustannuksissa.
- v2000
- A-Junnu
- Viestit: 113
- Liittynyt: 18.01.2007 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Kieltääkö säännöt ajamasta sillä F:ssä v1600 vireisenä?
Ei tulis edes niin kalliiksi kun se V1600 jos ei tarvis vaihtaa niitä faselifti juttuja...
Kyllä niillä "vakio vehkeillä" ajetaan kumminkin aika lujaa ja joskus jopa lujempaa kun "kalliilla ffäläisellä"
ja voishan sitä olla erinlainen nuori ja tosiaan ajella vaan vakio vireisenä ja sitten jos ei pärjää niin pystyy vetoon siihen että kun auto on vakio niin eihän sillä kerkiä.Ja sitten jos sattuu kerkiään niin sitten on suupielet ylhäällä ihan samasta syystä...
Ei tulis edes niin kalliiksi kun se V1600 jos ei tarvis vaihtaa niitä faselifti juttuja...
Kyllä niillä "vakio vehkeillä" ajetaan kumminkin aika lujaa ja joskus jopa lujempaa kun "kalliilla ffäläisellä"
ja voishan sitä olla erinlainen nuori ja tosiaan ajella vaan vakio vireisenä ja sitten jos ei pärjää niin pystyy vetoon siihen että kun auto on vakio niin eihän sillä kerkiä.Ja sitten jos sattuu kerkiään niin sitten on suupielet ylhäällä ihan samasta syystä...
- Niekka
- Viestit: 4
- Liittynyt: 28.06.2006 00:00
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Moi !
V-1600 luokkaan facelift keulalla ja VVT-i moottorilla.
V-1600 luokkaan facelift keulalla ja VVT-i moottorilla.
- Marko Tähkä
- KV
- Viestit: 488
- Liittynyt: 30.12.2006 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Eikös tuolla ruotsissa ollu joku vakioauto luokka tollasille.
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Niissä oli 3sgte 250hp/ 2.0 liranen kone ja sequentaalilootaMarko Tähkä kirjoitti:Eikös tuolla ruotsissa ollu joku vakioauto luokka tollasille.

- MKO
- A-Junnu
- Viestit: 51
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Jos joku ei halua välttämättä alkaa tekemään "väyrystä" niin multa semmoisen saa ostaa valmiinakin 

-
- B-junnu
- Viestit: 37
- Liittynyt: 18.03.2011 16:20
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Ei se nyt ihan noin mene, vuosimalli ja mallivuosi on kaksi eri käsitettä. Jos auto näyttää vuosimallilta 2000 niin ei se tarkoita että mallivuosikin on 2000.Mopoilija kirjoitti:Voit tehdä siitä V-1600 kun vaihdat ne osat! Silloin auto vastaa vuosimallia 2000. Ja tällöin voit tehdä myös autosta FIN-R:luokkaan kilpurin, jos kerta on luokiteltu...Jyrki Koivula kirjoitti:Täs olis taas AKK:n suuntaan mietinnän paikka, sama kori, -99 ja -00 mutta eri lokasuojat, valot, konepelti niin ei vissiin saa V-1600 luokkaan.
Ei sillä, tuskin tekisin itse f-ryhmään (tuhottoman kallis) mutta ehkä V-1600 ajettavaksi vaikka vaimolle
Katso onko luokituksessa VP lisälehtiä, jos niissä on muutos uuteen mallivuoteen 2000 niin sit se onnistuu, muuten ei.
Tuhottoman kallis = 35000< :) ei taia aihion hinnalla olla paljon väliä?!
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
LuotonenSports
"Katso onko luokituksessa VP lisälehtiä, jos niissä on muutos uuteen mallivuoteen 2000 niin sit se onnistuu, muuten ei."
Tuota ei tarvitse noudattaa milläänlailla Ryhmässä V-1600, Mutta ryhmään FinR 2wd se vaatii, tai sitten vuoden 2000 malli voi olla ihan kokonaan uudella luokkarilla ja numerolla.
"Katso onko luokituksessa VP lisälehtiä, jos niissä on muutos uuteen mallivuoteen 2000 niin sit se onnistuu, muuten ei."
Tuota ei tarvitse noudattaa milläänlailla Ryhmässä V-1600, Mutta ryhmään FinR 2wd se vaatii, tai sitten vuoden 2000 malli voi olla ihan kokonaan uudella luokkarilla ja numerolla.
-
- B-junnu
- Viestit: 37
- Liittynyt: 18.03.2011 16:20
Re: Toyota corolla ae-111 "väyrynen"
Miks ei? Lainaus: FIA-luokiteltujen autojen lisäluokitussivut eivät ole voimassa paitsi, jos ne ovat korjaussivuja (ER) tai kehityssivuja (ET). Myös tuotannossa vaihtuneet osat (VF) tai auton uusi versio (VP) kelpaavat.Frog kirjoitti:LuotonenSports
"Katso onko luokituksessa VP lisälehtiä, jos niissä on muutos uuteen mallivuoteen 2000 niin sit se onnistuu, muuten ei."
Tuota ei tarvitse noudattaa milläänlailla Ryhmässä V-1600, Mutta ryhmään FinR 2wd se vaatii, tai sitten vuoden 2000 malli voi olla ihan kokonaan uudella luokkarilla ja numerolla.
Ai niin taas oikeen järkisääntö, kilpailija voi passituksessa keksiä selitykset ja saada mallivuoden muuttumaan vuosimalliksi.... Eiks kuitenkin toi VP lisälehti ole helpoin tapa varmistua säännön täyttämisestä ettei tarvii jännittää riittääkö tämän sääntökohdan mukaiset selitykset. Lainaus: Jos auto ei ole luokiteltu, tulee passin hakijan liittää hakemukseen auton viralliset tekniset tiedot. Kilpailijalla on velvollisuus todistaa autonsa säännönmukaisuus valmistajan dokumentteihin nojaten kilpailun järjestäjän tai AKK:n esittämästä pyynnöstä
Kukas tässä tapauksessa tekee päätöksen onko faceliftissä kysymys mallivuodesta?