Moisen -86 3-pyttyiseen kikottimeen pitäisi saada sytkää myöhästettyä enemmän.
Autoon on vaihdettu 0.4bar puhaltavan IHIn tilalle Garretin pikku ahdin ja paine olisi nyt 0.8bar. Kaasariin on jo rukattu isommat suuttimet, joten siltä osin homma olisi ok.
Jakaja on ihan perus kärjellinen, mutta yli/alipaine kellon liike ei piisaa kuin 0.4barin ylipaineelle, kun akseli ei pääse kellosta mekaanisesti pitemmälle.
Mikä keinoksi, että saisi lisää myöhästettyä? MSD 5462 sähköistä säädintä katselin, mutta soveltuuko se 3-pyttyiseen? Arvaukseni on että sopii, mutta sitäpäs ei enään valmisteta US Partsin mukaan. Seuraavissa malleissa valitaan jo 4,6,8 sylinterin väliltä...
Onkos kellään kokemusta tuosta MSDn purkista, jotta tietäisi alkaa käytettyä katselemaan?
Kaikki muutkin ideat kiinnostaa, tai joku kontakti josta asiasta kysellä.
Daihatsu Charade 1.0 turbo G11n sytytysennakko
- Holle64
- A-Junnu
- Viestit: 76
- Liittynyt: 10.02.2005 00:00
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 12.05.2011 20:45
- Paikkakunta: Tuusula
Re: Daihatsu Charade 1.0 turbo G11n sytytysennakko
http://www.aldonamethyst.co.uk/
Olisiko tosta apua, tommoista suunnittelin laittavani omaan 3pyttyseen mutta projekti on ajan puutteen vuoksi jäissä.
Ei ole omakohtaista kokemusta kyseisestä aparaatista.
Olisiko tosta apua, tommoista suunnittelin laittavani omaan 3pyttyseen mutta projekti on ajan puutteen vuoksi jäissä.
Ei ole omakohtaista kokemusta kyseisestä aparaatista.
- Holle64
- A-Junnu
- Viestit: 76
- Liittynyt: 10.02.2005 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Re: Daihatsu Charade 1.0 turbo G11n sytytysennakko
Kiitos vinkistä! Laitoin pajalle heti kyselyä...
- rabbi
- B-junnu
- Viestit: 29
- Liittynyt: 22.08.2007 00:00
Re: Daihatsu Charade 1.0 turbo G11n sytytysennakko
Kävisköhän kuusisylinterisen hukkakipinä systeemit suoraan kolmepyttyseen?