mistä tunnistan opelin 400 alkuperäisen kampiakselin?
- REXA
- Viestit: 7
- Liittynyt: 03.03.2005 00:00
- Paikkakunta: anjalankoski
- Viesti:
mistä tunnistan opelin 400 alkuperäisen kampiakselin?
tuli hankittua tuollainen motti auton mukana ja edellinen omistaja väitti et ois muka alkuperäinen 400 kampura.
kenelläkään mitään tietoa, painoa, mittoja, ulkonäöstä?
kenelläkään mitään tietoa, painoa, mittoja, ulkonäöstä?
-
- A-Junnu
- Viestit: 59
- Liittynyt: 11.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Savonlinna
- Viesti:
Re: mistä tunnistan opelin 400 alkuperäisen kampiakselin?
REXA kirjoitti:tuli hankittua tuollainen motti auton mukana ja edellinen omistaja väitti et ois muka alkuperäinen 400 kampura.
kenelläkään mitään tietoa, painoa, mittoja, ulkonäöstä?
Ainaskii sen pitäs olla 8:lla vastapainolla ku joskus näin räjäytys kuvan motista.Ja epäilen että se on teräksinen. Jos jollain enemmän tietoo niin hän sen kertoo varmaan sulle!
- Tommi_Turunen
- B-junnu
- Viestit: 22
- Liittynyt: 17.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Äänekoski
- unissakaahaaja
- B-junnu
- Viestit: 27
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Re: mistä tunnistan opelin 400 alkuperäisen kampiakselin?
ostamalla irmsherin kampuran



- jatrax
- A-Junnu
- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.05.2004 00:00
- Paikkakunta: masku
- Viesti:
Re: mistä tunnistan opelin 400 alkuperäisen kampiakselin?
Kaheheksan limppunen käy vaikka kahdella pytyllä! Itellä oli joskusopel kirjoitti:REXA kirjoitti:tuli hankittua tuollainen motti auton mukana ja edellinen omistaja väitti et ois muka alkuperäinen 400 kampura.
kenelläkään mitään tietoa, painoa, mittoja, ulkonäöstä?
Ainaskii sen pitäs olla 8:lla vastapainolla ku joskus näin räjäytys kuvan motista.Ja epäilen että se on teräksinen. Jos jollain enemmän tietoo niin hän sen kertoo varmaan sulle!
kemin moottorsta ostettu puolimoottori 2,4. Siin oli 8 vastapainoa
ja hieno vääntö :D
- Riesa
- Yleinen
- Viestit: 156
- Liittynyt: 20.11.2004 00:00
Re: mistä tunnistan opelin 400 alkuperäisen kampiakselin?
Siis häh. Ettei ois käyny nyt silleen, että sulle on myyty kiisselin kampuralla oleva konejatrax kirjoitti:Kaheheksan limppunen käy vaikka kahdella pytyllä! Itellä oli joskusopel kirjoitti:REXA kirjoitti:tuli hankittua tuollainen motti auton mukana ja edellinen omistaja väitti et ois muka alkuperäinen 400 kampura.
kenelläkään mitään tietoa, painoa, mittoja, ulkonäöstä?
Ainaskii sen pitäs olla 8:lla vastapainolla ku joskus näin räjäytys kuvan motista.Ja epäilen että se on teräksinen. Jos jollain enemmän tietoo niin hän sen kertoo varmaan sulle!
kemin moottorsta ostettu puolimoottori 2,4. Siin oli 8 vastapainoa
ja hieno vääntö :D

- heppu
- B-junnu
- Viestit: 24
- Liittynyt: 06.09.2004 00:00
400 akseli
400 akseli on painavampi kuin omegan vastaava punnitsin omani painoi 23kg vastapainot paksummat takapään stefa isompi samakuin tiisselissä akselinpaino perustuu siihen että se tasaa korkeillakierroksilla esiintyvät värinät
- REXA
- Viestit: 7
- Liittynyt: 03.03.2005 00:00
- Paikkakunta: anjalankoski
- Viesti:
ei sillä että oisin maksanu siitä extraa sille myyjälle.
400 kampuroita on ainakin kolmea eri mallia 4-limppuinen, 8-limppuinen "valettu" sekä 8-limppuinen "koneistettu" versio
niin on siis 8 vastapainolla.
kampuranpää on pieni ainakin koska on laitettu 2,0 lohkoon eli on jouduttu koneistamaan..?
vauhtipyörän pultit ovat samat kuin 2,0 vakio akselissa.
jakopään pultti on pienempi kuin 2,0 akselissa.
painaa 19kg.
kuinka paksut on vastapainot 400/omega?
onko limput alunperin tavallisia mötiköitä vai onko ne viistottu kirveiks? kuten tuolla linkin kuvassa on tuo billet aksilassa.
400 kampuroita on ainakin kolmea eri mallia 4-limppuinen, 8-limppuinen "valettu" sekä 8-limppuinen "koneistettu" versio
niin on siis 8 vastapainolla.
kampuranpää on pieni ainakin koska on laitettu 2,0 lohkoon eli on jouduttu koneistamaan..?
vauhtipyörän pultit ovat samat kuin 2,0 vakio akselissa.
jakopään pultti on pienempi kuin 2,0 akselissa.
painaa 19kg.
kuinka paksut on vastapainot 400/omega?
onko limput alunperin tavallisia mötiköitä vai onko ne viistottu kirveiks? kuten tuolla linkin kuvassa on tuo billet aksilassa.
- heppu
- B-junnu
- Viestit: 24
- Liittynyt: 06.09.2004 00:00
400 akseli
vastapainot ovat tavallisia mötiköitä akseli pyörii tällä hetkellä 2.5l jäärata moottorissa ei voi mitata tallin nurkasta löytyy toinen 2.4l mylly jossa on irmsherin b ryhmän akseli 8 vastapainolla limput kapeammat painoi 18.5 kg takapään stefa sama kuin 2.0l vauhtipyörän pultit sama kuin 2.0l omegssa harvempi kierre oisko kyseessä samanlainen akseli
- REXA
- Viestit: 7
- Liittynyt: 03.03.2005 00:00
- Paikkakunta: anjalankoski
- Viesti:
- heppu
- B-junnu
- Viestit: 24
- Liittynyt: 06.09.2004 00:00
400 akseli
akseleita eiole joka nurkassa irmsherillä aletiin tehdä nelisatasen rinnalle manta 240i mallia b ryhmään 2.4 8v moottorilla näistä peräisin myös nämä b ryhmän 8 v kannet jostain syystä autoa ei koskaan luokiteltu ja akselihan on suunniteltu kisa käytöön
- REXA
- Viestit: 7
- Liittynyt: 03.03.2005 00:00
- Paikkakunta: anjalankoski
- Viesti: