Onko kenelläkään käytännön kokemuksia sekä kitkalevyllisestä että torsen lukosta etuvetoautossa?mitä mieltä?
Itse olen ajanut alle 1600 f ryhmän etuveto autolla 3 vuotta ja siinä aina ollut torsen lukko.Olen ajatellut että pitäisikö hankkia kitkalevyllinen lukko.
Lukoista
Lukosta!
Juu,kun hankit autoosi lukon niin yllätyt mitä on tullut tehtyä kolme pitkää vuotta.Eräs kaverini sanoi jo vuosia sitten että halvin torseeni on kun ajat ilman lukkoa.Eli hanki ihmeessä levylukko autoosi ja saat suhteellisen edullisesti mielekkään harrastuksen autoa vaihtamatta.Ja nämä vaan kartturin näkökulmasta.
- Rhmotor
- Yleinen
Itelläni on Torsen lukko ja hyvin on toiminut. Eikä ajettavuudessa ole moittimista. Yksi haittapuoli torsenissa on levylukkoon. Kun roikotetaan ojanpohjalla ja toinen pyörä nousee ylös loppuu veto siihen. Ja jos vetari katkeaa ei torsenin kanssa enää edetä mihinkään. Muuten ihan kelpo kapistus omasta mielestäni.
-
- WRC
Lukko
Jos meinaat että suoritus olisi maximaalinen niin torseeni autotallin hyllylle ja levylukko reikään. kyllä sillä torstillakin ajelee mutta se on aika sama vaikka ajais ilman mitään vakiotasauspyörillä. kyseleppäs diff dealerilta niin uskon että löytyy lukko vaikka vanhaan valianttiin.