Rovis
- Larppa
- KV

- Viestit: 844
- Liittynyt: 14.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
-
Vieras
-
Vieras
Jepjep. Vetomies parhaasta päästä...Jippo kirjoitti:Joo eläkkeelle vain ei hankkinut kuin vähän yli puolet merkkipisteistä tallille ...eihän sellainen vetele ollenkaan...rallirami kirjoitti:Toivottavasti päästävät Harrin eläkepäiville seuraavan kauden jälkeen. Masentavaa katsoa miehen haastatteluita kun aina on vikaa autossa, mekaanikoissa, renkaissa tms. muttei miehessä itsessään. Nyt kun keskeytysten johdosta pääsi paremmille sijoituksille Australiassa niin oli taas hymy herkässä...
- Turisti
- KV

- Viestit: 348
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Finland
Joo mutta kas kun silti tällä kaudella vain osan kisoista ajanut Gigi Galli syrjäyttää ensi kaudeksi roviksen, ja Galli nimetään Mitsun toimesta ykköskuskiksi, joka ajaa kaikki kisat. Eli siis vie roviksen tän kauden paikan. Joten ei tainnut roviksen yli puolet merkkipisteistä merkata tallin vaakakupissa. Joku tietenki tähän sanoo, että no ei se edes halua ajaa asfalttikisoja.. Nii no ei tietenkään.. Kyllä ne roviksen tällä kaudella tuomat pisteet oli aika peanuts tavoitteisiin nähden..Jippo kirjoitti: Joo eläkkeelle vain ei hankkinut kuin vähän yli puolet merkkipisteistä tallille ...eihän sellainen vetele ollenkaan...
Kaikki kunnia Harrille.. Pidä lippu korkealla!
Valtavan suuri enemmistö, yli 80 % invalideista kokee ihmeparantumisen astuessaan ulos invapaikalle pysäköidystä autostaan.
- seppo
- KV

- Viestit: 420
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Hupaisaa luettavaa... tallihan ei siis ole vielä julkistanut mitään.
Kuunnelkaapas joskus mitä nuo muut kuljettavat puhuvat kalustosta, renkaista jne jne... on se ihme että Rovista aina kohellaan negatiivisessa mielessä, muut saa haukkua kaluston lyttyyn ja fanit vaan myhäilee. Mitähän Harrin pitäisi tehdä että saisi "kansan" puolelleen?? Kattokaapa miehen historiaa; Tehdaskuljetta jo vuodesta -96 lähtien! Onko jo pikkulhiljaa pisimmän kokemuksen omaava kuljettaja joka vielä mukana MM tasolla?? Lopettakaa siis itku ja olkaa ylpeitä jokaisesta Suomalaisesta MM tasolla, voi nimittäin Suomi pojjaat olla parin vuoden päästä harvinaista herkkua kun nämä nykyiset konkarit jäävät ansaitulle "eläkkeelle".
Harrille ei varmasti kausi ole ollut pettymys. Muistelkaapa mitä talli asetti tavoitteeksi kaudelle? Kuka muistaa ja mahtoiko tavoite täyttyä?? Harri teki myös työnsä joka kisassa ja testeissä juuri niinkuin talli halusi, samaa ei voine puhua tiimikavereista.
Kuunnelkaapas joskus mitä nuo muut kuljettavat puhuvat kalustosta, renkaista jne jne... on se ihme että Rovista aina kohellaan negatiivisessa mielessä, muut saa haukkua kaluston lyttyyn ja fanit vaan myhäilee. Mitähän Harrin pitäisi tehdä että saisi "kansan" puolelleen?? Kattokaapa miehen historiaa; Tehdaskuljetta jo vuodesta -96 lähtien! Onko jo pikkulhiljaa pisimmän kokemuksen omaava kuljettaja joka vielä mukana MM tasolla?? Lopettakaa siis itku ja olkaa ylpeitä jokaisesta Suomalaisesta MM tasolla, voi nimittäin Suomi pojjaat olla parin vuoden päästä harvinaista herkkua kun nämä nykyiset konkarit jäävät ansaitulle "eläkkeelle".
Harrille ei varmasti kausi ole ollut pettymys. Muistelkaapa mitä talli asetti tavoitteeksi kaudelle? Kuka muistaa ja mahtoiko tavoite täyttyä?? Harri teki myös työnsä joka kisassa ja testeissä juuri niinkuin talli halusi, samaa ei voine puhua tiimikavereista.
- Gadfly
- KV

- Viestit: 503
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Jos autossa on vikaa sen vielä onneksi saa kertoa.
Valitettavasti vaan on niinkin, että Rovanperällä on riittänyt valittamisen aihetta. Jo alkuvuodesta 2003 pösön 206:n kohdallakin oli koko loppukauden teknisiä murheita. 307 oli susi jo syntyessään ja Mitsun kehitysprojekti on takkuillut. Talli eli alkukaudella muutaman pohja-ajan loisteessa ja autoa ei kehitetty. Mutta kun tekn. johtaja Fornaris sai kesällä potkut piti homman muuttua. Ilmeisesti kuitenkaan esim. Lasse Lampi ei ole saanut ajatuksiaan kunnolla läpi. Jyskälään väärän välityksen laittanut kaveri on joutunut muihin hommiin, mutta talli edelleenkin hakee ilmeisesti toimintamallia. Auto on selvästi jonkun verran kehittynyt soraralleissa, mutta asfalttiversio on pahemmin kesken. Panizzi vedettiin Korsikalla pois rallista kesken kisan, joten voipi olla, että hänenkin osuutensa asfalttiauton kehittämisessä on loppuunkäytetty. Panizzilla on sopimus kauden 2006 loppuun, mutta voi olla, että ensi kauden kovapalkkaisimpiin kuskeihin kuuluva Panizzi ei aja yhtään kisaa Mitsulla. Jos Gallista tulee ykköskuski saattaa se liittyä enemmänkin rengassopimukseen kuin kuljettajan hankkimiin pisteisiin tai maaliin ajettuihin ralleihin. Mielenkiintoista on myös se, että Gallin managerina toimii tuo potkut saanut entinen tallin tekninen johtaja Fornaris.
Talli ilmoittanee kuljettajasopimuksistaan lähiviikkoina. Japanissa on joulukuun alussa autonäyttely, jossa yhteydessä julkistus tapahtunee. Vaikka tallin toiminta ei ole vastannut sitä mitä Rovikselle vuosi sitten luvattiin voi Harri olla omaan panokseensa tyytyväinen, vaikka sijoittuihkin vasta 7. tialle MM-pisteissä. Harri ajoi viidenneksi eniten pohja-aikoja ja yhden kakkostilan. Kauden tavoite oli kehittää autoa niin, että sillä loppukaudesta yllettäisiin palkintokorokkeelle. Mitsu-kuskeista Harri toi eniten merkkipisteitä tallilleen ja ajoi myös eniten pohja-aikoja. Toivottavasti kehitystyöhön tulee enemmän resursseja, jotta autosta saataisiin voittaja-auto. Ja toivottavasti kehitystyö menisi jatkossa enemmän Rovanperän toivomaan suuntaan, jotta ei tarvitisisi niin paljon raportoida teknisistä vioista ja auton ajettavuuteen liittyvistä ongelmista.
On sellaisiakin rallin seuraajia, jotka ovat kiinnostuneet kaikista kisan aikana tapahtuvista asioista ja siitä miten autot toimivat ja mitä vikaa niissä on ollut. Kuljettajat kertovat vioista enemmän kuin tallien tiedottajat, mutta toki kuskitkin kehuvat autojaan silloin kun on aihetta.
Aikanaan, kun Keke Rosberg kertoi auton vioista pidettiin häntä valittajana. Nyt sentään Kimi Räikkösen kohdalla jo ymmärretään, että tekniset viatkin ovat F-1:ssä arkipäivää. Valitettavasti ne ovat rallissakin edelleen mukana vaikuttamassa tuloksiin kuten suurin osa rallin seuraajistakin ymmärtää.
Talli ilmoittanee kuljettajasopimuksistaan lähiviikkoina. Japanissa on joulukuun alussa autonäyttely, jossa yhteydessä julkistus tapahtunee. Vaikka tallin toiminta ei ole vastannut sitä mitä Rovikselle vuosi sitten luvattiin voi Harri olla omaan panokseensa tyytyväinen, vaikka sijoittuihkin vasta 7. tialle MM-pisteissä. Harri ajoi viidenneksi eniten pohja-aikoja ja yhden kakkostilan. Kauden tavoite oli kehittää autoa niin, että sillä loppukaudesta yllettäisiin palkintokorokkeelle. Mitsu-kuskeista Harri toi eniten merkkipisteitä tallilleen ja ajoi myös eniten pohja-aikoja. Toivottavasti kehitystyöhön tulee enemmän resursseja, jotta autosta saataisiin voittaja-auto. Ja toivottavasti kehitystyö menisi jatkossa enemmän Rovanperän toivomaan suuntaan, jotta ei tarvitisisi niin paljon raportoida teknisistä vioista ja auton ajettavuuteen liittyvistä ongelmista.
On sellaisiakin rallin seuraajia, jotka ovat kiinnostuneet kaikista kisan aikana tapahtuvista asioista ja siitä miten autot toimivat ja mitä vikaa niissä on ollut. Kuljettajat kertovat vioista enemmän kuin tallien tiedottajat, mutta toki kuskitkin kehuvat autojaan silloin kun on aihetta.
Aikanaan, kun Keke Rosberg kertoi auton vioista pidettiin häntä valittajana. Nyt sentään Kimi Räikkösen kohdalla jo ymmärretään, että tekniset viatkin ovat F-1:ssä arkipäivää. Valitettavasti ne ovat rallissakin edelleen mukana vaikuttamassa tuloksiin kuten suurin osa rallin seuraajistakin ymmärtää.
- funrally
- A-Junnu

- Viestit: 51
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
vetomies
Kyllä rovis on vetomies viimeiseen.....ties monta kertaa ollut nesterallissakin 3 nipussa ja sitten on tullut tekniikka murheita tai ulos ajoja, mutta ne eivät ole muuta kuin huonoa tuuria.
Ja mies lataa seuraavaan kisaan uudestaan täysillä ja yrittää viimeiseen saakka.TAISTELIJA LUONNE. Ja joku puhuu että eläkkeelle aika.........
Vauhti on kovaa jos vehkeet toimii ja päivä paistaa.
Ja mies lataa seuraavaan kisaan uudestaan täysillä ja yrittää viimeiseen saakka.TAISTELIJA LUONNE. Ja joku puhuu että eläkkeelle aika.........
Vauhti on kovaa jos vehkeet toimii ja päivä paistaa.
