Tietääkö kukaan Viron rallisprint säännöistä?

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
jermu
Viestit: 1
Liittynyt: 26.08.2004 00:00
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Tietääkö kukaan Viron rallisprint säännöistä?

Viesti Kirjoittaja jermu » 07.09.2004 14:23

ONKO KELLÄÄN TIETOA AJETAANKO VIROSSA SPRINTTEJÄ JA MINKÄ LAISET SÄÄNNÖT NIIDEN LUOKISSA ON JA KENEEN SIELLÄ VOI OTTAA YHTEYTTÄ ETTÄ PÄÄSEE SINNE PÖRISTELEMÄÄN.

Ei tartte huutaa! -PMM-

Avatar
Simokas
Yleinen
Yleinen
Viestit: 167
Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simokas » 08.09.2004 00:55

Riippuu minkalaisia sprinttejä tarkoitat :P Jos Mestraruus kilpailua, sitten sun täytyy olla jonkilaisessa seaurassa jäsen jne. EAL lisenssi,

Tuossa on vähän sääntöjä http://www.rally.ee/?a=a009&b=1802 (yritän löytää myös englanniksi)
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee

Vastaa Viestiin