F-Cup Riihimäki

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Avatar
penamoilanen
Viestit: 5
Liittynyt: 10.01.2011 00:00

Re: F-Cup Riihimäki

Viesti Kirjoittaja penamoilanen » 19.01.2014 19:24

Missä oli Taisko Lario?

Foxhole Racing Team
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 52
Liittynyt: 22.08.2011 21:48

Re: F-Cup Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Foxhole Racing Team » 19.01.2014 21:20

Penkalla huhuttiin että taisko olisi perjantaina loukkaantunut siviilikolarissa. paremmin tietävät kertokoon.

zeizei4
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 124
Liittynyt: 19.05.2012 22:28

Re: F-Cup Riihimäki

Viesti Kirjoittaja zeizei4 » 20.01.2014 22:09

Morjes!
Täällä on hieman tuosta Craigin ajosta puhuttu. Yleisellä tasolla nuo Breenin incarit eivät tosiaankaan menneet ihan putkeen kun oma kamera oli irlantilaisen näkökentässä joten se poistettiin, ja se kamera joka sinne jäi, oli nyt sijoitettu miten oli eikä siihenkään kameraan tallentunut kuin erikoiskokeet 4 ja 5.

Terv: Juuso Jalovaara

Avatar
OKS
Yleinen
Yleinen
Viestit: 278
Liittynyt: 25.01.2006 00:00
Paikkakunta: Puuppola

Re: F-Cup Riihimäki

Viesti Kirjoittaja OKS » 22.01.2014 00:28

Tuossa aiemmin otettiin kantaa volkkariin äffässä eikä siinä, hyvä peli varmasti sekin MUTTA. Käykääpä katsomassa viime talven tunturin videoita tuubissa Reijo Mattila vs. Juha Salo kun löytyy inkkarit samalta ek:ta. Alkaa kovapäisemmäkin moottorin virittäjän silmät avautua mikä on alustan merkitys. Eikä se Mattilan autokaan kait mikään huono ole. Eli pistäkää rahat iskareihin ja säätäkää ne jos haluatte saada tulosta aikaan. Ja ei, minulta niitä ei saa...
Slippery when wet!

Avatar
JormaM
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 78
Liittynyt: 17.02.2006 00:00

Re: F-Cup Riihimäki

Viesti Kirjoittaja JormaM » 22.01.2014 11:58

Riihimäki-rallin TV-kooste torstaina 23.1. klo 19.30 MTV Maxilla.

Vastaa Viestiin