Kilpailupäivä olikin sitten aivan jotain muuta. Autoa ei saatu millään toimimaan ja ajaminen tuntui vaikealta. Erilaisia säätöjä kokeiltiin, mutta ne vain huononsivat autoa entisestään, Eiristö harmitteli.

Eiristö ajoi aika-ajoissa kuudenneksi ja erissä maaliin ajettiin sijoilla kuusi ja viisi. Finaaliinkaan tiimi ei millään löytänyt säätöjä kohdalleen ja vauhti finaalissa oli todella huonoa. Maalissa Eiristö oli lopulta viides.

– Nyt pitää pohtia mistä ongelmat auton kanssa johtuivat. Hankala avaus kaudelle, mutta tästä jatketaan parin viikon kuluttua 11.5. Viron mestaruussarjan toisella osakilpailulla hienolla Langen radalla.

Teksti: Kaisa Eiristö Racing

Kuva: Kaisa Eiristö Racing

Osasto