– Vetoakseli meni poikki eikä siinä ollut sen jälkeen enää paljoa tehtävissä. Kyllä harmittaa, sillä kilpailu oli alkanut hyvin ja vauhti kasvoi kilometri kilometriltä, Keskinen sanoi.
Ennen keskeytystään Keskinen ja kartanlukija Juha Koljonen ajoivat MM-sarjan alaisuudessa kaasuteltavassa Fiesta Sporting Trophy –sarjassa upeasti toisena.
– Hyvä oli huomata, että vauhti riitti kyllä. Suomalaiselle tämä asvaltti on sellaista ihmettelemistä vielä, mutta kokoajan ajotekniikka parani ja homma alkoi sujua luontevammin. Jatketaan lauantaina ja koetetaan nousta mahdollisimman korkealle. Laskin, että viidenteen sijaan olisi vielä saumoja, Keskinen pohti.
Teksti: Miiro Koivula



