Talvikauden päättävään Itäralliin lähdettiin toiveikkaina. Täydentääksemme Jämsän osakilpailussa avattua F-cupin pistetiliä kunnon potilla. Kilpailu lähtikin kohtalaisesti käyntiin ja kahden EK:n jälkeiselle ensimmäiselle huoltotauolle saavuimme pikkuluokan viidentenä. Mietimme, että vauhtia pitäisi vielä nostaa hieman, koska eroa yleiskilpailua ja luokkaamme johtavaan Toni Kuhaseen oli kertynyt reilut 24 sekuntia.