Viime viikkojen huono kelitilanne on saanut monen ralliharrastajan pohtimaan sitä, ajetaanko tammikuun alussa Nuorten SM-sarjan avausta, Riihimäki-rallia, laisinkaan. Tiedusteluja kilpailun järjestelytoimikunnalle onkin tullut runsaasti. Kilpailun järjestelytoimikunta on päättänyt tehdä kilpailua alkuperäisen suunnitelman mukaan, jotta 6.1.2007 Riihimäen ympäristössä ajettaisiin talviralli.